Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm] radiator, bepaald formaat: welke?

Pagina: 1
Acties:

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik heb een hp netserver 5/66 gekregen. Dit is een kast die twee keer zo breed is als een normale kast.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/front5_60.JPG
In het linker gedeelte komt het moederbord + alles wat daar aan vast/op zit. De rechterkant van de kast wordt voorzien van de drives en het waterkoelingsysteem.
De drivecage is gestript en is nu alleen nog maar een stalen frame.
Het formaat van deze cage is 12,5 x 26 cm. Ik ben dus op zoek naar een zo goed mogelijk passende radiator die aan deze maximale grootte voldoet, wie weet welke kant en klare óf welke auto een radiator heeft van ongeveer dat formaat.

Zodra de mod in een gevorderd stadium komen zullen er foto's van het proces komen :)
Tot slot; heeft iemand nog interesse in de originele onderdelen? (mainboard, socket 4 cpuboard, memoryboard, raidcontroller, harddisktrays) ;)

Verwijderd

Denk dat je gewoon op de sloop zal moeten gaan kijken of de FAQ gebruiken en bij site's van fabrikanten kijken....

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

koperen of alu radiator?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:00
Gewoon naar de sloop gaan. ik heb daar voor €10 een 160x130x30mm koperen radiator gekocht....

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48
De_Bastaard schreef op 17 november 2002 @ 15:03:
Gewoon naar de sloop gaan. ik heb daar voor €10 een 160x130x30mm koperen radiator gekocht....
weet je ook van welke auto die komt??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Als je even op wat shopsites had gekeken had je gezien dat er redelijk wat radiators zijn met daarop (ruimte voor) 2x120mm fans met een grootte van iets meer dan 120x240mm

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
m.m schreef op 17 november 2002 @ 15:50:
Als je even op wat shopsites had gekeken had je gezien dat er redelijk wat radiators zijn met daarop (ruimte voor) 2x120mm fans met een grootte van iets meer dan 120x240mm
Dat had ik dus al gedaan, alleen radiatoren a la de Black Ice II zijn dus net iets te groot :( Mijn vraag blijft dus nog even staan; welke radiator past?
Pagina: 1