Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Lijkt mij dat ie gewoon kapot is, terug gaan naar de leverancier
hmmm laat ik dat maar doen dan want dis ook niks... hoor gewoon rrrtt en komt verder geen spanning op ofzo nergens op trouwens ook niet op de andere apparaten...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
kan je em ook niet aan krijgen door een paar pinnetjes in de atx stekker te verbinden? (moet je maar ff zoeken naar de pin-out, ik weet het zosnel niet)
niks
Die fanconnector die uit de voeding komt kunt hoef je niet aan te sluiten.
Als je dat wel doet gaat de fan in de voeding wat harder draaien (dan is hij duidelijk hoorbaar)
Als je dat wel doet gaat de fan in de voeding wat harder draaien (dan is hij duidelijk hoorbaar)
misschien blaat ?kieskes schreef op 17 November 2002 @ 11:47:
Die fanconnector die uit de voeding komt kunt hoef je niet aan te sluiten.
IK denk dat ie het misschien over de aansluitig van een p4 stekker heeft ?
die hadden toch aparte voeding nodig ?
Ik heb ook zon dingetje uit mijn voedingen bungelen namelijk
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Allemaal onzin. Is gewoon rpm-monitoring van de voeding. Aansluiten op je moederbord.Interstice schreef op 18 november 2002 @ 00:24:
[...]
misschien blaat ?
IK denk dat ie het misschien over de aansluitig van een p4 stekker heeft ?
die hadden toch aparte voeding nodig ?
Ik heb ook zon dingetje uit mijn voedingen bungelen namelijk
idd wat kunnen sommige mensen slap lullen zegWhite Feather schreef op 18 November 2002 @ 00:32:
[...]
Allemaal onzin. Is gewoon rpm-monitoring van de voeding. Aansluiten op je moederbord.
maarja.. eh.. jammer dat ie het niet doet.. maar ik zou niet te lang proberen en hem terugbrengen
Als je problemen hebt met nieuwe spullen, dan neem je gewoon contact op met je leverancier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()