Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chieftec Voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Ik hoop dat ik het bericht hier kan plaatsen, zou niet weten waar anders ;)
Goed, Het gaat over een Chieftec voeding... 360 watt. Zodra ik die aan mijn mobo hang dan gaat mijn pc niet aan.... Ik heb namenlijk een nieuwe chieftec case gehaalt, en daar zat een helemooie voeding bij waar ik nu niet gebruik van kan maken.

Het gaat dus om een chieftec Wx kast en die voeding is 360 watt. als ik op het aan knopje druk van de voeding, dan hoor ik ook een vet vaag getik maar dat is maar een paar miliseconde. dat gaat niet door ofzo. druk ik op me power knop daarna van de case gebeurt er nog niks... Er zit ook een kabeltje uit de voeding weg met een gele en een zwarte draad er aan, met zon klein connectortje voor een fan... waar voor is die eigenlijk? want ik kon het niet op chieftec.com vinden.
Maybe is die voor de fan die er in zit ofzo lijkt me sterk maar goed.

Verder sja euh ik heb nu me oude 300 watt voeding er in geklapt die werkt wel, maar ik werk natuurlijk liever met me nieuwe voeding, dus als jullie weten wat mijn probleem is? graag, want dan hoef ik maandag niet terug met de voeding :)

Alvast bedankt mannen!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:08
Garantie????

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Lijkt mij dat ie gewoon kapot is, terug gaan naar de leverancier

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
hmmm laat ik dat maar doen dan want dis ook niks... hoor gewoon rrrtt en komt verder geen spanning op ofzo nergens op trouwens ook niet op de andere apparaten...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 23:28

Chop2000

Vroem

kan je em ook niet aan krijgen door een paar pinnetjes in de atx stekker te verbinden? (moet je maar ff zoeken naar de pin-out, ik weet het zosnel niet)

niks

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:29
Die fanconnector die uit de voeding komt kunt hoef je niet aan te sluiten.
Als je dat wel doet gaat de fan in de voeding wat harder draaien (dan is hij duidelijk hoorbaar)

Verwijderd

Is gewoon een DOA. Teruggaan en een nieuwe vragen.

Verwijderd

Terug naar de winkel

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

kieskes schreef op 17 November 2002 @ 11:47:
Die fanconnector die uit de voeding komt kunt hoef je niet aan te sluiten.
Als je dat wel doet gaat de fan in de voeding wat harder draaien (dan is hij duidelijk hoorbaar)
misschien blaat ?

IK denk dat ie het misschien over de aansluitig van een p4 stekker heeft ?

die hadden toch aparte voeding nodig ?

Ik heb ook zon dingetje uit mijn voedingen bungelen namelijk :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:59
Interstice schreef op 18 november 2002 @ 00:24:
[...]

misschien blaat ?

IK denk dat ie het misschien over de aansluitig van een p4 stekker heeft ?

die hadden toch aparte voeding nodig ?

Ik heb ook zon dingetje uit mijn voedingen bungelen namelijk :P
Allemaal onzin. Is gewoon rpm-monitoring van de voeding. Aansluiten op je moederbord.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

White Feather schreef op 18 November 2002 @ 00:32:
[...]

Allemaal onzin. Is gewoon rpm-monitoring van de voeding. Aansluiten op je moederbord.
idd wat kunnen sommige mensen slap lullen zeg :? zouden ze het echt denken of gewoon verzinnen??

maarja.. eh.. jammer dat ie het niet doet.. maar ik zou niet te lang proberen en hem terugbrengen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Als je problemen hebt met nieuwe spullen, dan neem je gewoon contact op met je leverancier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.