Toon posts:

[Severance]Wie speelt het nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen luitjes!

Zojuist Severance: Blade of Darkness maar weer eens geinstalleerd, en blijf het nog steeds een erg vet spel vinden. Vooral het combat systeem is wel :9 (met armen van je nmy een andere nmy z'n schedel inslaan heeft wel wat :D ).

Maar ik kwam zojuist tot de ontdekking dat er ook een multiplayer optie in het spel zit (game > arena), misschien beetje laat, maar beter laat dan nooit :).

Ik snel een char samengesteld, op search geklikt, maar er werden geen servers gevonden. Iets wat ik me wel kan voorstellen; het spel is al wel weer wat ouder.

Zijn er nog Tweak(st)ers die dit spel spelen? en zo ja, heeft er iemand een x zin om een servertje te hosten, dat we ff wat koppen gaan laten rollen online?

PS.: het spel is te koop voor 10euro bij de FRS :).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:12
Ik heb het spel een kleine tijd gespeeld, maar toch vond/vind ik Rune leuker. Severance is wat moeilijker te besturen en wat minder snel. Maar voor 10 euro ga ik 'm denk ik wel halen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Rune heb ik nog nooit gedaan.

Het gekke is dat Severance er bij ASE ook helemaal niet bij staat, terwijl het dus wel degelijk online kan...

Verwijderd

Als ik hem goedkoop kan krijgen koop ik hem, ik vond demo ubercool vooral met die realistische bewegingen en uber scherpe schaduwen. Rune vond ik minder..wel meer actie jah maar niet echt realistich..je kon bv niet naukeurig iemands hoofd eraf meppen etc.

Oh ja, kun je ook online 1 tegen 1 duels vechten?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Severance deed me erg veel denken an Die By The Sword
een spel uit 98??

ook 1vs 1 gevechten in een arena
errug cool

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je zou dus online moeten kunnen, dus daarom open ik een topic, of daar nog interesse in is (kan je eigenlijk ook bv 3vs3? Dat zou wel vet zijn, klein veldslagje houden :P).

Ik ben nu de SP met een Knight aan het doen, maar heeft elk ras z'n hele eigen game? Want ik was begonnen met barbarian, maar daar is alles toch echt heeel anders (je start dan langs een rivier, ik starte met knight in een dungeon :S).

Ben level 3 nou...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 16:33:
Ja, je zou dus online moeten kunnen, dus daarom open ik een topic, of daar nog interesse in is (kan je eigenlijk ook bv 3vs3? Dat zou wel vet zijn, klein veldslagje houden :P).

Ik ben nu de SP met een Knight aan het doen, maar heeft elk ras z'n hele eigen game? Want ik was begonnen met barbarian, maar daar is alles toch echt heeel anders (je start dan langs een rivier, ik starte met knight in een dungeon :S).

Ben level 3 nou...
Heppie (bloederige) action picz? >:) Ik zal eens bij FRS gaan zoeken naar Severance (vaag..de meeste game winkels hebben hem niet :? )

Verwijderd

Topicstarter
Zal vandaag of morgen wat screenies maken! Zit nu in chapter2, toch wel redelijk sterk verhaal, maar vooral de gameplay doet et hem (en natuurlijk de moves en animaties van je character, die zijn echt :9).

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een x online wil? ik kan misschien wel hosten (gewoon chello, maar 1vs1 moet lukken).

Edit: ow ja, screenies, ik ga neit zelf maken nu, heb morgen bio tentamen, misschien vd week een keer.

wel een review op Gnl heb ik voor jullie kunnen vinden. Staan ook wel wat screenies bij... :).

Edit2: wel erg brakke review trouwens, veel dingen die er staan kloppen niet...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb vorig jaar severance helemaal uitgespeeld. Op zich een hele prestatie heb ik me laten vertellen. Anyway ik vond het echt een HEEEEL strak spel. Iedereen riep dat Rune zoveel beter was maar dat vond ik dus echt niet. De kick als je powerlevel weer steeg als je een enemie kilde was gewoon Heerlijk. Echt Severance heeft mij mooie herinneringen bezorgd. Echt het gevoel alsof je op reis was. Ik heb heb vorig jaar zowat heel de kerst zitten spelen.

Die powermoves waren zo relaxt. En het bloed!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
FF over die moves: als je op f1 drukt, kom je dus in een screen waar wat wapens staan met de moves erachter. Dit zijn toch moves die bij een specifiek wapen horen? En deze hoef je dus neit te leren, maar krijg je gewoon bij ene bepaald level toch?

Zelfde geld voor abilities, die hoef je toch ook neti te leren, maar die kan je door die combo toch gewoon uitvoeren, als je maar het level hebt wat eronder staat?

Verder vin ik het nu ooke en relaxed spel, alleen wel jammer dat het verhaal zo vaag is.

Ik speel knight, welk ras speelde jij (veel spelen barbarian)?

Wij een x online? :P

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Dit spel SCHREEUWT om een coop mod/patch.

Thy will see the light...

Verwijderd

Grrr heb heel veel moeite om Severance te vinden bij gamewinkels..allemaal niet op vooraad etc etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bestel em dan gewoon via elcheapo.nl .

En idd, een coop mod zou echt V E T geweest zijn voor dit spel. Maar danm moeten er wel meer monsters zijn, dus 3mensen = 3xzo veel monsters.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Dit spel vond ik dus uberbrak vanaf het begin dat ik hem had gespeeld. Had hem legaal gekocht voor 10 piek of zo een half jaar geleden.

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Wow, dit spel roelt ECHT ! Ik heb nu net eenof andere Rune gevonden (wat kan je daarmee? (tekentje van die rune staat nu onder m'n health meter, verder zie ik niets).

Ook in de kamer van die Duke een Elvensword gevonden, en dat in combinatie met een round shield op rug ziet er vet uit! morgen zal ik plaatjes schieten :).

Snel weer naar school, later! :P

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 10:11
Severance owns. Maarja, is al wel een tijdje terug dat ik em gespeeld heb. en idd, ik heb ook MP geprobeerd. zonder suc6 :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Pagina: 1