Hallo,
dit programma heb ik gemaakt: het kijkt constant naar het clipboard en als er iets in het clipboard staat waar het programma wat mee kan dan, blablabla
Nou wil ik graag weten hoe ik een sub kan maken die zegt "ALS er iets naar het clipboard gekopieerd" (zoiets als: public sub onCopytoClipboard)
Want ik heb nu een loopje gemaakt die CONSTANT naar het clipboard kijkt, wat uiteraard veel geheugen in beslag neemt, want daar is hij 24\7 mee bezig
Zo hebbik het nu:
-----------------------------------------
Public Sub button1_click()
begin:
'kijken of text op clipboard staat
If Not Clipboard.GetFormat(1) Then GoTo begin
'kijken of het genoeg tekens zijn voor cb
TextBox1 = Clipboard.GetText(1)
tekens = Len(TextBox1)
If Not tekens > 1000 Then GoTo begin
(hier onder staat nog veel meer maar dat is niet relevant)
------------------------------------------
Nou ben ik benieuwd hoe ik kan maken dat ALS er wat naar het clipboard wordt gecopieerd, DAN.....
Ik zal het heel erg op prijs stellen als men dit wilt mailen naar:
bren_dumann@hotmail.com
Ik dank u allen!
dit programma heb ik gemaakt: het kijkt constant naar het clipboard en als er iets in het clipboard staat waar het programma wat mee kan dan, blablabla
Nou wil ik graag weten hoe ik een sub kan maken die zegt "ALS er iets naar het clipboard gekopieerd" (zoiets als: public sub onCopytoClipboard)
Want ik heb nu een loopje gemaakt die CONSTANT naar het clipboard kijkt, wat uiteraard veel geheugen in beslag neemt, want daar is hij 24\7 mee bezig
Zo hebbik het nu:
-----------------------------------------
Public Sub button1_click()
begin:
'kijken of text op clipboard staat
If Not Clipboard.GetFormat(1) Then GoTo begin
'kijken of het genoeg tekens zijn voor cb
TextBox1 = Clipboard.GetText(1)
tekens = Len(TextBox1)
If Not tekens > 1000 Then GoTo begin
(hier onder staat nog veel meer maar dat is niet relevant)
------------------------------------------
Nou ben ik benieuwd hoe ik kan maken dat ALS er wat naar het clipboard wordt gecopieerd, DAN.....
Ik zal het heel erg op prijs stellen als men dit wilt mailen naar:
bren_dumann@hotmail.com
Ik dank u allen!