[WIN2k] Rare muis cursors

Pagina: 1
Acties:

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topicstarter
Search gebruikt, weinig nuttigs kunnen vinden..

Mijn probleem:
Soms veranderd mijn muiscursor ineens, in iets heel geks. Het schijnt er vanaf te hangen wat hij daarvoor was, maar in principe wordt hij ongeveer 2x zo groot, en het lijkt erop dat de lijnen onderling verschoven zijn (als in: de even lijnen staan "goed", de oneven lijnen zijn de helft verschoven).

Dit probleem doet zich alleen voor op 1 videokaart. en het is de videokaart die het doet, want op een screencapture staat mijn cursor goed afgebeeld, het is dus geen windows probleem.

Mijn video kaart Asus V7100T (GeForce 2 MX400) is niet overgeklokt, en ik gebruik de Detonator 40.41. Op mijn tweede videokaart *Diamnd viper 550, TNT) werkt hij wel altijd goed.

Het gekke is dat hij het niet elke keer doet als ik windows opstart, en als hij wel gek doet is even flink met de muis bewegen een oplossing voor het probleem. en als hij het gek doet, is het maar met 1 cursor, het pijltje wordt bijvoorbeeld vernaggelt, maar een handje, of tekst cursor wordt gewoon goed weergegeven (het verschilt ook nog eens per keer welke er nu vernachelt wordt..)

Kortom, een heel vaag probleem, helemaal omdat de "clickspot" ook verschoven wordt, en naar een blanko pixel, het is dan ineens een stuk moeilijker richten met de muis ;)

Ik zal proberen een webcam shot te nemen zodra hij het weer flikt, maar uiteraard doet de cursor het prima na mijn laatste reboot..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan