Met wat 'gepiel' kan je dat ook zelf. Gewoon op het juist moment (bv) een MP3-tje afspelen en zorgen dat je voicemail denkt dat je je welkomstboodschap aan het inspreken bent.
Met een datakabel is het onmogelijk om je voicemail 'in te spreken'.
Met een datakabel is het onmogelijk om je voicemail 'in te spreken'.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Die voicemail wordt immers niet in je telefoon opgeslagen maar op de centrale...
Bij de Siemens SL45 kan dat dus wel... Maar da's off-topicGerbenW schreef op 17 november 2002 @ 09:32:
Die voicemail wordt immers niet in je telefoon opgeslagen maar op de centrale...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je kan dan de welkomstboodschap van je voicemail in je GSM opslaan? Hoe zit dat dan als iemand je belt, komt er dan een verbinding met de 'voicemail-centrale' tot stand of toch met je GSM? En wat als je niet bereikbaar bent ... Hmz, vage optie!OMX2000 schreef op 17 November 2002 @ 09:45:
[...]
Bij de Siemens SL45 kan dat dus wel... Maar da's off-topic
Weet je zeker dat het kan?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
goede vraag... ik heb de optie bijna nooit gebruikt... Maar de telefoon regelt dus zelf wat er moet gebeuren als er iemand belt. Dus als jij wil dat ie een voicemail afspeelt als iemand belt, dan doet ie dat... Maar ik weet niet wat er gebeurd als je in gesprek bent...pven schreef op 17 november 2002 @ 10:25:
[...]
Je kan dan de welkomstboodschap van je voicemail in je GSM opslaan? Hoe zit dat dan als iemand je belt, komt er dan een verbinding met de 'voicemail-centrale' tot stand of toch met je GSM? En wat als je niet bereikbaar bent ... Hmz, vage optie!
Weet je zeker dat het kan?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Is dr dan misschien iemand die weet waar ik nog Funny voicemails van Anton G kan vinden (van Stenders vroeg)
Ik ben ze ooit tegen gekomen maar de url werkt niet meer, ook een mail naar Stenders heeft niet geholpen, en de sites die ik bezocht heb hebben veelal de zelfde voicemails staan.
Ik weet het zoeken via Google leverd zeer veel sites op en daar heb ik dr al veel van geprobeerd
Ik ben ze ooit tegen gekomen maar de url werkt niet meer, ook een mail naar Stenders heeft niet geholpen, en de sites die ik bezocht heb hebben veelal de zelfde voicemails staan.
Ik weet het zoeken via Google leverd zeer veel sites op en daar heb ik dr al veel van geprobeerd
Ja, dat stel je in op je telefoonOMX2000 schreef op 17 November 2002 @ 14:09:
[...]
goede vraag... ik heb de optie bijna nooit gebruikt... Maar de telefoon regelt dus zelf wat er moet gebeuren als er iemand belt. Dus als jij wil dat ie een voicemail afspeelt als iemand belt, dan doet ie dat... Maar ik weet niet wat er gebeurd als je in gesprek bent...
Pagina: 1