Ik ben begonnen met php omdat ik wat wilde sleutelen aan forum software. Nu heb zat er in de software die ik gebruik geen ip ban functie, dus die probeer ik er nu in te bouwen. Ik heb bij index.php en main.php het volgende toegevoegd:
Dit werkt perfect. Nu moet je alleen wel toegang hebben tot de bron om zo elke keer bij
Ik kan gewoon niks beters bedenken met mijn kennis van html
en kom niet verder dan dit. Wie kan me hier mee op weg helpen.
Note:Er bestaan 2 versie's van index.php en main.php Degene waarbij het ip moet worden toegevoegd is in de main directory. Er is ook nog een main.php en index.php in de map admin (hier bevind zich het control panel). Hier zal ook het script worden toegevoegd, dus dit kan een probleem veroorzaken omdat het dan de ip adressen toevoegd aan de main/index in de map admin. Dit moet dus worden toegevoegd in de main directory
* We Are Borg leest het verhaal terug en ziet dat het een lekker ondeduidelijk verhaal is geworden
Ik heb het zo duidelijk mogelijk proberen te maken en anders kan je het ff vragen
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| $ip[]="xx.xxx.xxx.xxx"; for($i=0;$i<sizeof($ip);$i++) { if($ip[$i]==$REMOTE_ADDR) die("<h1>Banned</h1><hr>Je bent gebanned"); } |
Dit werkt perfect. Nu moet je alleen wel toegang hebben tot de bron om zo elke keer bij
PHP:
een ip adres toe te voegen. Dit is niet makkelijk omdat meerdere mensen ip bans moeten kunnen maken. Nu heb ik in het admin panel al een knop erbij gemaakt voor ip ban zodat mensen die hier toegang hebben ip bans kunnen gebruiken. Nu moet ik alleen een script maken om via het admin panel een ip toe te voegen aan index.php en main.php 1
| $ip[]="xx.xxx.xxx.xxx"; |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <HTMl> IP: <input type="text" name="IP"> <br> <input type="submit" value="submit" name="submit"> <input type="Reset" name="Reset"> </form> </HTML> |
Ik kan gewoon niks beters bedenken met mijn kennis van html
Note:Er bestaan 2 versie's van index.php en main.php Degene waarbij het ip moet worden toegevoegd is in de main directory. Er is ook nog een main.php en index.php in de map admin (hier bevind zich het control panel). Hier zal ook het script worden toegevoegd, dus dit kan een probleem veroorzaken omdat het dan de ip adressen toevoegd aan de main/index in de map admin. Dit moet dus worden toegevoegd in de main directory
* We Are Borg leest het verhaal terug en ziet dat het een lekker ondeduidelijk verhaal is geworden