Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Deze is ook knap:
gozer staat heel eind onder de eerste postGepost door BamSlam_ zaterdag 16 november 2002 - 23:10 - Score: 0 (First post)
TomR, deze heeft zelfs 2 'firstpost' beoordelingen gekregen. Dat betekent in ieder geval dat er 2 grappenmakers door deze draad zijn gegaan.
Mag ik daar wel even als voetnoot bij vermeld zien dat een firstpost niet per definitie als eerste reactie onder een nieuwsitem hoeft te staan. Dat is hier "niet applicable". Maar ik wilde het toch even graag aan de notulen toegevoegd zien worden.TomR schreef op 17 november 2002 @ 22:49:
Deze is ook knap:
[...]
gozer staat heel eind onder de eerste post
Kex, natuurlijk kan er ook een 'first post' onder de eigenlijke first post staan, toch is dit niet iets dat vaak gebeurt. Geef jij, wanneer je zo'n post tegenkomt, een -1 first post? Ik doe dit echt zelden, alleen wanneer duidelijk te zien is dat de user de eerste post wilde hebben, pas dan wil ik hier over nadenken, de rest gaat gewoon op 0.
Zowieso pas ik op met het uitdelen van die tag omdat er de laatste tijd, zo lijkt het, steeds vaker gebeurt dat een eerste post onterecht die tag draagt. Er zijn mensen die echt denken dat de eerste post die tag dan ook moet dragen, en dat is niet goed.
Edit:
In het land der typo's is * bazs2000 koning.
Zowieso pas ik op met het uitdelen van die tag omdat er de laatste tijd, zo lijkt het, steeds vaker gebeurt dat een eerste post onterecht die tag draagt. Er zijn mensen die echt denken dat de eerste post die tag dan ook moet dragen, en dat is niet goed.
Edit:
In het land der typo's is * bazs2000 koning.
We hebben degene die dit gedaan heeft opgespoord en zijn modrechten ontnomen
Professioneel Hyves-weigeraar
En zo keert de rust weer terug in het land van de modder.
Goed werk WTBoeman Wouter Tinus schreef op 18 November 2002 @ 09:29:
We hebben degene die dit gedaan heeft opgespoord en zijn modrechten ontnomen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Goed werk Kees bedoel je
. We_are_borg heeft het inmiddels uitgelegd via mail, nu heeft ie 20 actieve sessies teruggebracht tot één en belooft z'n broertje te schoppen, dus z'n modrechten heeft ie weer terug
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Hmmz, werkt dat broertjeschoppen modrechten verhogend?
* botoo vraagt zich af wat het voor hem oplevert als 'ie z'n broertjes gaat schoppen, verwacht iets als 'blauw oog' en/of 'bloedneus'
* botoo vraagt zich af wat het voor hem oplevert als 'ie z'n broertjes gaat schoppen, verwacht iets als 'blauw oog' en/of 'bloedneus'
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Botoo ze moeten een nieuwe regel maken hoe harder je je broer schopt des te meer rechten je krijg
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Hmm, ik heb dan geen broertje maar wel een zus. Als ik die nu even middeleeuws behandel, krijg ik dan een blauwe nick?
Verwijderd
telt een zusjes ookwe_are_borg schreef op 18 november 2002 @ 11:36:
Botoo ze moeten een nieuwe regel maken hoe harder je je broer schopt des te meer rechten je krijg
De kans op blauwe noten is groter denk ikop 18 November 2002 @ 11:39 kreeg bazs2000 slechte ideen m.b.t. middeleeuwse handeling met een zus:
. . . krijg ik dan een blauwe nick?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Laat maar dan, ik heb nog geen zin om een zangcarriëre te beginnen alá Gerard Joling.
wat ben jij voor iemand, dames schoppen

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
* yared heeft 2 broers en 2 zussen.
Een geweldadige jeugd was het gevolg en nog zit ik zonder modpoints..
Als je rechten had gekregen voor schoppen had ik nu meester in de rechten geweest...
* yared had ook toen maar 1 computer thuis en het recht van de sterkste gold altijd...
even on-topic; oh.. is niet echt veel 'on-topic' hier... mod mij maar -1 first post
Een geweldadige jeugd was het gevolg en nog zit ik zonder modpoints..
Als je rechten had gekregen voor schoppen had ik nu meester in de rechten geweest...
* yared had ook toen maar 1 computer thuis en het recht van de sterkste gold altijd...
even on-topic; oh.. is niet echt veel 'on-topic' hier... mod mij maar -1 first post
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Pagina: 1