verlopen frontpage user

Pagina: 1
Acties:

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
Dat gebeurt dus niet...
Ik wilde o zo graag een frontpage account, naast m'n GoT dingetje. Jammer genoeg was ik zo snugger om een typo te maken, in het emailadres.
Ik dacht, whatever, die verloopt wel en dan proberen we het nog eens. :Z Niet dus.
Daarom maar de vraag, kunnen jullie die n achter wanadoo weghalen, en nog eens dat bevestiginsmailtje sturen? Ik wil nou wel eens een berichtje kunnen plaatsen op die frontpage, ipv alleen maar in GoT.

Thanxx _/-\o_

Spolap: Interactive webcomic

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
makkelijk als je ff zegt of je username hier hetzelfde is als op t.net of anders :P

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Gok dat het dezelfde is :)
http://www.tweakers.net/gallery/66069

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Mailadres gewijzigd en wachtwoord gestuurd :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• wacco

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
Jeej, ik kan inloggen! :)

Alleen zit ik nu met het volgende probleempje: ik kan geen wijzigingen maken. Dan zegt ie dat het mailadres al in gebruik is door een andere account. Kan wel kloppen, want ik heb toen best wel zitten klooien met die aanmelding(en).
Dus als je die account ff kan trashen, kan ik een leuk verhaaltje submitten voor m'n profile :)
Not to mention ander wachtwoord ;)
Thanxx
account om te trashen (svp) : usr. 66070
Wat ik wel kan doen is natuurlijk ander mail adres in die account zetten, en em lekker vergeten, maar dan wordt het zo'n zooite op t.net... (zeker als iedereen dat gaat doen :))

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

dat account is op slot en email adres is ook weg :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• wacco

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
weeeee!

*verhaaltjetik*

• wacco

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
Nog één klein dingetje...
ik heb aangevinkt: geen emailadres zichtbaar (bekijk vrijwel nooit die account...) maar hij blijft er doodleuk staan. Sterker nog: de verkeerde (die met de N) blijft staan.
Worden die plaatjes eens in de zoveel tijd geupdated ofzo? Of zit hier gewoon een bug?

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
De e-mail adressen in de Tweakers Gallery zijn als afbeelding opgeslagen en in de cache van je browser staat kennelijk nog de oude versie, probeer eens (Shift-)F5, dan laadt je browser het nieuwe plaatje en is je e-mail adres zoals je zult zien niet openbaar. :)

• wacco

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
Hmm... idd. Mozilla weet m'n emailadres niet :9

Pagina: 1