ik wil een nieuwe versterker gaan kopen en nu ben ik een beetje aan het rond kijken op internet. Maar ik kan geen antwoord vinden op de volgende vraag. Wat is nou handiger, het kopen van een nieuwe (Sony, Yamaha, Philips) Dolby digital versterker met ongeveer 5 * 100 Watt of is het handiger om in dezelfde prijsklasse (3 a 4 honder euro) een 2ehands Denon/Marantz/Onkyo of zoiets dergelijks te kopen. Is er dus een hoorbaar verschil in kwaliteit (is de techniek de laatste paar jaar hard vooruit gegaan), en is 100Watt bij een nieuwe Sony versterker te vergelijken met 100 Watt bij een Denon oid?
Ik ga aan deze versterker 2 Final electrostaten hangen en later ook nog 3 extra speakers voor het dolby digital effect (met nog 3 final speakers).
Als ik niet duidelijk genoeg ben moet je het maar ff zeggen dan zal ik mezelf proberen duidelijker weer te geven.
Ik ga aan deze versterker 2 Final electrostaten hangen en later ook nog 3 extra speakers voor het dolby digital effect (met nog 3 final speakers).
Als ik niet duidelijk genoeg ben moet je het maar ff zeggen dan zal ik mezelf proberen duidelijker weer te geven.