Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Name it and they have GoT it
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Orange & Red
Verwijderd
Deze zouden ook wel okay zijn:

van www.powerparts.nl
Maar dan moet je wel die heatsink wegdonderen of iets anders leuks mee doen...
Verwijderd
anders kan je ook voor een YS-Tech PD1270155B-2F - 70 x 70 x 15 mm gaan die is ook dunner dan normaal.
Verwijderd
Hehe, ik wist niet dat ze die ook los verkochtenVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 21:42:
Die heb ik nog niet gezien, maar hoe dik is hij?
anders kan je ook voor een YS-Tech PD1270155B-2F - 70 x 70 x 15 mm gaan die is ook dunner dan normaal.
uhh ze hebben wel een grotere opppervlakte die KAN verplaatsen,insan1ty schreef op 17 november 2002 @ 00:54:
Dunne koeler = minder luchtverplaatsing per rotatie, dus meer RPM dus meer herrie..
ik weet jouw stelling zo net nog niet
Kheb hem zelf op mn p4 zitten nml.
maar jah deze koeler die in het begin van het topic heb genoemd zou goed kunnen passen...
alleen die prijs.... $$$$$$ das klote...
maar ach jah ik zie wel ff op de hcc dagen in Utrecht...
Verwijderd
Of je bespaart je de entree en koopt toch die ventilator voor iets meer.mydogisgone schreef op 17 November 2002 @ 14:25:
ik moet wel een 80X80mm hebben. ik had een tijdje terug me broertjes case gemod en de blowhole bovenop kwam niet goed uit... de cd-rw zat in de weg![]()
maar jah deze koeler die in het begin van het topic heb genoemd zou goed kunnen passen...
Ben je net zo duur uit.
Even verder op dat probleem: je kan toch ook proberen de fan buiten de kast modden, met nog wat er omheen ofzo? Dat het een soort uitbouwseltje wordt? Hoef je gelijk niet meer zo'n dure fan te kopen....mydogisgone schreef op 17 november 2002 @ 14:25:
ik moet wel een 80X80mm hebben. ik had een tijdje terug me broertjes case gemod en de blowhole bovenop kwam niet goed uit... de cd-rw zat in de weg![]()
OC / CM - Begint eer ge Bezint
hmmz, die wil ik ook, aangezien de fan die nu bovenin zit mn voeding in de weg gaat zitten.. deze kan dan tussen de 2 ijzeren platen...mydogisgone schreef op 16 November 2002 @ 21:40:
ik heb net op internet een superdunne 8cm koeler gevonden maar hij kost! schrik niet! 18.95$!
ik d8 ff dat ik van m'n stoel flikkerde maar jah...
maar waar kan je zoiets in nederland kopen.
verkopen ze die op de hcc dagen?
[afbeelding]
als ie op de hcc dagen ook zo duur is, hang ik die fan wel lekker bovenop...
ik kreeg zoeen bij mn cpu cooler, alleen die was 6 cm...
Verwijderd
Ze staan gewoon los ook te koop, kijk maar op de frontpage: www.powerparts.nlVerwijderd schreef op 16 November 2002 @ 21:44:
[...]
Hehe, ik wist niet dat ze die ook los verkochten
ben alleen de URL kwijt?
PhD i.o.
(Daarom doe hem ook weg)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
@ freezinghardware: http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=500
@powerparts: http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=p&p=83
Freezinghardware is trouwens met veel produkten een stuk duurder dan de concurrentie! Gelukkig heeft T.net een pricewatch