Toon posts:

[win98/2k]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1.
Ik heb troubles met bekijken van video filmpjes op mijn pc, situatie: ik heb een pent 333 met een voodoo 3 16 mb erin en 192mb geheugen. Ik heb hierop eerst win2k gehad maar als ik een filmpje open (bv een mpeg) en als ik dan spoel dan slaat hij kei vast (is met elke speler) dus ik andere windows installe; win98, maar zelde probleem.
Ik heb al liggen kloten met drivers/codecs noem maar op maar geen resultaat

2.
Ik heb de laatste dagen wazige problemen met mijn hotmail/smtp/ftp.
Hotmail doet het hier niet meer , ik kan geen meel verzenden, krijg een time out. FTP iets uploaden bv zit er ook niet meer in.

Verwijderd

1 tip: doe es schijf defragmentie en anders format en windowsxp erop
c'est fini

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
3. je titel is niet ingevuld, ren ff naar Schop een Modje en verzin een titel en dan zetten wij hem erin.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:57:
1 tip: doe es schijf defragmentie en anders format en windowsxp erop
c'est fini
Tja windhoos XP op een pentium2 333 mhz en 192 mb ram. Gaat niet zo heel snel lopen denk. En trouwens ik vind XP geen meerwaarde hebben in vergelijking met Win2k.
Welke drivers heb je voor je videokaart geinstaleerd? Voor een voodoo 3 zijn aardig wat drivertjes te dowloaden dus probeer eens een andere zou ik zeggen.

En als ik jou was zou ik er win2k maar opzetten. Dan heb je waarschijnlijk dat probleem met hotmail ook niet meer. Zoiets had ik ook in 95 hoe ik het toen opgelost weet ik niet meer.

Verwijderd

ja ok kick maar hij kan het toch altijd proberen? Wat je niet probeert...... weet je ook niet

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Tja ik kan ook proberen om mijn computerkast de samba te laten dansen ;)

Wat ik wel weet, is dat ik wil weten of je achter een router/routerpc o.i.d. zit. Dan ligt de oorzaak waarschijnlijk gewoon bij poorten e.d.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De topicstarter heeft sinds zaterdag niet meer gereageerd, dus dut topic laten wegzakken tot 'ie reageert (en de topictitel afmaakt :P) is misschien wel handig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
tis al opgelost, probleem 1 lag aan dat klote namo codec pack , 2 lag aan mijn server zelf, die blockte het een en het ander opeens spontaan (Was anders nooit maar goed) en nu is het weer goed
Pagina: 1