Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 0% gewijzigd door KunDun op 16-11-2002 20:52 . Reden: :( ]
Waar slaat dat nou op? Als ik het spel illegaal zou hebben (wat niet zo is, kan wel een foto posten van de krant van vandaag met originele cd's) wat zou 't uitmaken? Hij heeft geen copy-beveiliging hoor. (dat heeft Bioware nog nooit gedaan)]-[Skinlab]-[ schreef op 16 november 2002 @ 20:51:
DAt is wel illegaal, hoe kunnen wij nou weten of jij dat spel wel origineel hebt he
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nu wel.Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:54:
Dit is illegaal, en je hebt geen e-mail in je profiel staan.
En wat een stelletje hypocrieten hier af en toe zeg. Ik heb dat spel origineel en dit heeft niets met warez of illegaliteit te maken.
Kijk! Daar heb ik nog niet aan gedacht! Right away! Thanks!Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:54:
Maak dan een image en gebruik Daemon Tools.
Je hoeft nie boos te wordenspaceboy schreef op 16 november 2002 @ 20:56:
[...]
Nu wel.
En wat een stelletje hypocrieten hier af en toe zeg. Ik heb dat spel origineel en dit heeft niets met warez of illegaliteit te maken.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Verwijderd
Mwjah, of niemand kan op een gegeven moment meer iets posten omdat het forum ten onder is gegaan vanwege de illegaliteitspaceboy schreef op 16 november 2002 @ 20:56:
[...]
Nu wel.
Je kan de beste bedoelingen hebben, maar strikt genomen is het illegaal.
Verwijderd
Verwijderd
[edit sjit iemand anders al geschreven
Ik zou het overigens ook op prijs stellen als er gewoon één iemand dit topic in [forum=sm] meldt, en dat niet iedereen hier het topic vol gaat zetten met "Dit mag niet", en woorden van gelijke strekking.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()