[Baldur's Gate 2] no cd patch?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,

Ik wil weer gaan beginnen met Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal. Ik heb de laatste patch (26498) geinstalleerd. Omdat ik zuinig ben op m'n (originele!) cd's -en ik niet wil wachten op de cd spinup time- :) wil ik graag de no cd patch installeren. Op de gebruikelijke plek kan ik 'm niet meer vinden. Heeft iemand 'm nog liggen?

(modjes: dit is geen warez request lijkt me, ik heb het spel gekocht, wil alleen de patch)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 23:47
toch mag dit niet geloof ik :X

• KunDun
sorry dubbel post

[ Voor 0% gewijzigd door KunDun op 16-11-2002 20:52 . Reden: :( ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 23:16
DAt is wel illegaal, hoe kunnen wij nou weten of jij dat spel wel origineel hebt he ;)

Verwijderd

Dit is illegaal, en je hebt geen e-mail in je profiel staan.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
]-[Skinlab]-[ schreef op 16 november 2002 @ 20:51:
DAt is wel illegaal, hoe kunnen wij nou weten of jij dat spel wel origineel hebt he ;)
Waar slaat dat nou op? Als ik het spel illegaal zou hebben (wat niet zo is, kan wel een foto posten van de krant van vandaag met originele cd's) wat zou 't uitmaken? Hij heeft geen copy-beveiliging hoor. (dat heeft Bioware nog nooit gedaan)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

dr staat vast wel in eula van dat spel dat dit niet mag lees maar even ... dus dan zal het hier ook wel niet mogen ...

• KunDun
Google ?

Verwijderd

Maak dan een image en gebruik Daemon Tools.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:54:
Dit is illegaal, en je hebt geen e-mail in je profiel staan.
Nu wel.

En wat een stelletje hypocrieten hier af en toe zeg. Ik heb dat spel origineel en dit heeft niets met warez of illegaliteit te maken.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:54:
Maak dan een image en gebruik Daemon Tools.
Kijk! Daar heb ik nog niet aan gedacht! Right away! Thanks!

• KunDun
spaceboy schreef op 16 november 2002 @ 20:56:
[...]

Nu wel.

En wat een stelletje hypocrieten hier af en toe zeg. Ik heb dat spel origineel en dit heeft niets met warez of illegaliteit te maken.
Je hoeft nie boos te worden 8)7

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

spaceboy schreef op 16 november 2002 @ 20:56:
[...]

Nu wel.

Mwjah, of niemand kan op een gegeven moment meer iets posten omdat het forum ten onder is gegaan vanwege de illegaliteit :+

Je kan de beste bedoelingen hebben, maar strikt genomen is het illegaal.

Verwijderd

Er bestaan programma's waarmee je bestanden met elkaar kunt delen zoals: Kazaa. Met Kazaa kun je allerlei freeware en shareware downloaden. Zoek hier maar je oplossing in! :P

Verwijderd

kan tog gewoon de cd inlezen met clonecd... en dan met deamon tools als image draaien >:) sorry voor als dit niet mag op t forum maar volgens mij is het gewoon legaal omdat het een backup is

[edit sjit iemand anders al geschreven |:( 8)7 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36
Dit is dus niet toegestaan, lees de FAQ, wij kunnen namelijk niet controleren of jij het spel echt legaal hebt of niet.

Ik zou het overigens ook op prijs stellen als er gewoon één iemand dit topic in [forum=sm] meldt, en dat niet iedereen hier het topic vol gaat zetten met "Dit mag niet", en woorden van gelijke strekking.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.