Toon posts:

cd lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een cd af te spelen op mijn pc maar die doet het dus niet,achterop het hoesje staat"de muziek op deze cd is afspeelbaar op pc`s(windows)door middel van software die deze cd bevat,maar da`s dus net het probleem volgens mijn pc is er geen cd aanwezig.
Wie weet wat te doen??

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05
CD proberen op andere PC.

Actions speak louder than words

Verwijderd

Topicstarter
Im mijn cd-brander heb ik even muziek maar na 20 seconden loopt de mediaplayer vast

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Je moet de CD openen als CD-ROM (verkenner -> niet automatisch afspelen) en dan de software installeren. Daarna speelt de CD in je computer. Waarschijnlijk in kut-kwaliteit.
NOFI (althans niet naar de topicstarter) maar eigenlijk ben je een verrader dat je deze CD koopt. Je steunt op deze manier de labels die het noodzakelijk vinden om CD's te leveren die niet aan de officiele standaard voldoen.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Toevallig heb ik net ook een "beveiligde" cd gekopieerd.
Er is zo verschrikkelijk veel info hierover te vinden op het web. Dat je in minder tijd een methode hebt gevonden om je cd te kopieren, dan het kost om een topic op GoT te openen.

Als het een nederlandse cd is, is www.cdlogo.nl een goede manier om erachter te komen welke beveiliging is gebruikt. Daarna is het 10 seconden googlen en 2 minuten fora lezen.

Dit topic is gesloten.