Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04-2024
In de laatste pcm stond deze nieuwe mp3 player: http://www.xxlcases.nl/ . (kan niet deeplinken)

Hij is bijna hetzelfde als de muvo alleen heeft deze wel een (backlight) schermpje. Heeft iemand misschien ervaringen met deze player of weten jullie de site van de fabrikant, ITC multimedia (nooit van gehoord :? ) ? Hij heeft wel een lekker prijsje: €159 voor 128mb...

* sp00ky twijfelt tussen de iriver 180 en deze player :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:50

Klippy

Still Game

Hmm ziet best leuk uit ja.

Voicerecording, display met ID3 zo te zien, 5 equalizer standen. Heeft volgens mij de MuVo allemaal niet.
Maar volgens mij is deze ietsje groter en vind 't handig dat je bij de MuVo alleen het geheugenstukje met USB eruit kan trekken.

Speelt deze ook WMA?

Voor de rest wel netjes ja :)
Wel raar merk idd, maar daarom zal 't wel zo goedkoop zijn.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
Op die site staat dat ie ook wma speelt, ja. Ik moet toegeven dat ie er niet slecht uit ziet en in de PCM stond dat de geluidkwaliteit ook goed was. Verborgen toppertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
Niemand die nog wat over deze player weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

sp00ky schreef op 17 November 2002 @ 16:20:
Niemand die nog wat over deze player weet?
Nee, ik weet wel dat ik hem cool vind, ik ga morgen even de PCM nalezen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
niet veel reacties, er gaan blijkbaar meer mensen voor een iFP-180T. Ik heb ook besloten om daarvoor te gaan, omdat dat een bekend merk is en er zit een radio in. Hij mag dan € 60,- euro duurder zijn, maar dat vind ik het wel waard :)
Pagina: 1