UPC sux, geen adsl, wat dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 19:18
Ik hier kabelinternet van chello. Om 'bepaalde redenen' wil ik (en mijn medebewoners) hier vanaf. Nu is er bij mij geen ADSL mogelijk (waarneer het komt weet ik ook niet) en op een gewone telefoonmodem/ISDN zit ik nou ook niet echt te wachten. Wat raden jullie mij aan? Ik zat te denken aan sateliet, maar dat wordt $$$ een een hoge latencie (=geen online gamen meer), dus ideaal is dat ook niet.Dan heb je nog draadloos internet (WiFi achtige netwerken), maar dan moet je weer 25 mensen in je buurt vinden en dat gaat ook niet echt lukken denk ik, thus I'm running out of options. Anyone?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
Mag ik vragen waarom je geen kabelinternet meer wilt via Chello? Ben erzelf echt heel erg tevreden mee..

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:10
Toch maar chello houden als er geen alternatieven zijn,

bij mij is chello toch prima. :)

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Veel meer opties zijn er inderdaad niet... misschien moet je je 'bepaalde redenen' nog eens heroverwegen... Of je moet het geld voor een vaste i-net lijn bij elkaar willen leggen (geen idee wat het kost, maar het kost veel..)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

2mbit leasedline en dan verdelen. ;)

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 23:45

CyBeRSPiN

sinds 2001

Tja, chello houden of verhuizen zijn nu de enige opties lijkt me :)

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
Gebruik aub de search.

En zie uiteraard ook de FaQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.