Toon posts:

[nfs hp2] spontane reboot :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na dat need for speed hot pursuit 2 geïnstalleerd was, kon ik meteen beginnen met spelen, heerlijk, alles liep soepel, geen haperingen of wat dan ook.
Volgende dag, start hem weer op, wil een race spelen, merk dat het al wat minder soepel gaat, en start een simpel raceje, merk vrij vaak dat ie nietzoveel fps heeft (traag, schokkerig) waarna ik na een halve lap tegen het opstart scherm zit te kijken van windows :X
Na een paar keer proberen, en evenveel reboots het spel weg gegooit en opnieuw geïnstalleerd, verder niks veranderd aan resolutie of wat dan ook, alleen de besturing, en weer na een halve lap een spontane reboot :|

dit probleem gebeurt ook wel eens bij mafia

Weet iemand misschien een oplossing voor mijn probleem? (systeem eisen zie sig)
ik draai windows XP home editie

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

om de reboot te deactiveren lees dit stuk in de WOS faq ;)

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je het probleem in je windows instalatie moet zoeken, heb je alle updates van windows geinstaleert :? je kunt ook proberen om norton utilities te gebruiken, zien of er fouten zijn ontstaan...

Verwijderd

Topicstarter
xp is up-to-date

edit:

heb ff in het bios zitten neuzen, en daar kwam ik dit tegen:
Graphics Aperture Size 128MB
ik heb een 64MB video kaart :? heeft dat wat met elkaar te maken?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die optie uitgezet zodat ik die error krijg te zien.....zo'n prachtig mooi blauw scherm :/ onder de bladiebla staat de volgende melding:

LWADIHID.SYS - adress F881F377 base at F881E000 datestamp 3ae879e5

wie o wie weet wat ^dat^ in houd, ik niet namelijk :? (degene die het weet mag zich van mij ICT technicus noemen)

en wat nu als ik ga formateren en xp er op nieuw op zet, zou dat helpen?

• Viol8or
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-12-2022
Ik denk het niet.
Heb hetzelfde probleem voor. OS: WinXP Pro.
Is net geinstalled systeem, met alle updates. Na enkele minuten spelen krijg ik haperingen soms valt een volledige baan weg :(
Heb dit soort probs nog niet gehad met andere games.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:53

star-saber

Ryzen

heb je een wingman extreme ?
zoja uninstall die eens en probeer het met je keyboard

Verwijderd

De computer van mijn zoontje had ik overclocked 550@616. Nooit problemen. Na installatie van SP1 begon de computer bij verschillende spellen spontaan te rebooten. Ook bij NFS, Fifa etc. Van alles geprobeerd. Ander geheugen, videokaart, harddisk, XP opnieuw geinstalleerd. Niets hielp. Tenslotte mobo weer teruggezet op 550mhz en alles loopt weer soepel. Ik denk dat SP1 Windows XP toch minder stabiel maakt. :(

• Viol8or
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-12-2022
Probeer es een virtual cd te maken van NFS ... lijkt te helpen hier. Sedert em virtual draait hier heb ik nog geen lockups gehad. GL!

Verwijderd

Topicstarter
star-saber schreef op 17 november 2002 @ 11:08:
heb je een wingman extreme ?
zoja uninstall die eens en probeer het met je keyboard
dat was 'm dus, ff weg gegooid, en ja hoor, hij werkt weer als een zonnetje _/-\o_

toch blijft ut vaag.....maar goed, hij doet het weer.... ik dank je star-saber, voor de oplossing
Pagina: 1