Na een kleine week wachten zijn dan eindelijk foto's verschenen van mijn 2e casemod. Deze casemod heeft op Ambience 2002 de 2e prijs gewonnen in de Casemod Compo.
Spec's:
AMD XP 2100
512 MB DDR (2700)
Geforce 4 TI4400 128mb
150 GB HD space
Windows XP Home
MSI Kt3ultra mobo
That's write 24/10/40 brander
Mods:
H600a zwart gespoten. De power en de resetknop heb ik zilver gespoten. Evenals het frontje van mijn cd-brander. Ik heb een window uit gezaagt (thanx mr D.ipshit) en erom heen raamprofiel gedaan (van dat chrome)
Boven in een gat geboort voor de 80mm fan die uitblaast (incl fanguard) Aan de achterkant nog 2 fanguards met bijbehorende fans gedaan (die uitblazen) aan de voorkant een pc tachometer die verbonden is met de compoort (intern)
Verder heb ik nog de powerled vervangen door een blauwe (die had ik nog over
)
Zoals je op 1 plaatje kunt zien zit er een witte rand om de zijplaat dit komt omdat ie ophet moment vannemen niet goed dicht zat. (en de flits was veel te hoog)
pics:

en nog een in het donker:

sorry voor de grote foto's ik zal dat vanavond ff fixen
Spec's:
AMD XP 2100
512 MB DDR (2700)
Geforce 4 TI4400 128mb
150 GB HD space
Windows XP Home
MSI Kt3ultra mobo
That's write 24/10/40 brander
Mods:
H600a zwart gespoten. De power en de resetknop heb ik zilver gespoten. Evenals het frontje van mijn cd-brander. Ik heb een window uit gezaagt (thanx mr D.ipshit) en erom heen raamprofiel gedaan (van dat chrome)
Boven in een gat geboort voor de 80mm fan die uitblaast (incl fanguard) Aan de achterkant nog 2 fanguards met bijbehorende fans gedaan (die uitblazen) aan de voorkant een pc tachometer die verbonden is met de compoort (intern)
Verder heb ik nog de powerled vervangen door een blauwe (die had ik nog over
Zoals je op 1 plaatje kunt zien zit er een witte rand om de zijplaat dit komt omdat ie ophet moment vannemen niet goed dicht zat. (en de flits was veel te hoog)
pics:

en nog een in het donker:

sorry voor de grote foto's ik zal dat vanavond ff fixen