Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm] Mijn 2e: Dark Emperor

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:51
Na een kleine week wachten zijn dan eindelijk foto's verschenen van mijn 2e casemod. Deze casemod heeft op Ambience 2002 de 2e prijs gewonnen in de Casemod Compo.

Spec's:

AMD XP 2100
512 MB DDR (2700)
Geforce 4 TI4400 128mb
150 GB HD space
Windows XP Home
MSI Kt3ultra mobo
That's write 24/10/40 brander

Mods:

H600a zwart gespoten. De power en de resetknop heb ik zilver gespoten. Evenals het frontje van mijn cd-brander. Ik heb een window uit gezaagt (thanx mr D.ipshit) en erom heen raamprofiel gedaan (van dat chrome)

Boven in een gat geboort voor de 80mm fan die uitblaast (incl fanguard) Aan de achterkant nog 2 fanguards met bijbehorende fans gedaan (die uitblazen) aan de voorkant een pc tachometer die verbonden is met de compoort (intern)

Verder heb ik nog de powerled vervangen door een blauwe (die had ik nog over :) )

Zoals je op 1 plaatje kunt zien zit er een witte rand om de zijplaat dit komt omdat ie ophet moment vannemen niet goed dicht zat. (en de flits was veel te hoog)

pics:

Afbeeldingslocatie: http://dfl.sirious.net/sigs/2de_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dfl.sirious.net/sigs/2de_2.jpg

en nog een in het donker:

Afbeeldingslocatie: http://dfl.sirious.net/sigs/2de_3.jpg

sorry voor de grote foto's ik zal dat vanavond ff fixen

Strava | AP | IP | AW

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
niet slecht :)

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:48
Nice :)

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

damn hijs mooi :9 :9~

alleen ik ook dat id van analoge temp meter bedacht en ben daar ook mee bezig :( :(

Verwijderd

wat zie je op die tacho meter dan?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:07
ziet er mooi uit, maar aan de zeikant van die coolermaster HD coolers zie ik nog wat wit :?

bewust gedaan ? verder mooi hoor :)

Verwijderd

dat witte van die coolermaster is volgens mij het stof gaasje
tenminste bij mijne wel

Verwijderd

ziet er geinig uit kerel

good job

• Webgnome
Jups het witte van de coolermaster is idd het stof gaasje. Ikwilde dit nog zwart verven maar ja dan zitten die gaatjes dicht en dan heeft dat gaasje niet veel nut meer.

De tachometer geeft op dit moment aan hoeveel de proc wordt gebruikt. (die slaat uit dus als de proc hard gebruikt wordt) ik ben op dit moment nog aan het onderzoeken of het mogelijk is om daar ook andere dingen mee aan te geven. Maar tot op heden nog niet veel resultaat :(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

he cool ja zo'n tachometer
waar heb je die gehaald

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
jep! geil kassie :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 19:14:
he cool ja zo'n tachometer
waar heb je die gehaald
by de vobis hebben ze die

Verwijderd

De signature van Da Monkey:
Does it play dvd's? It's a thermal nuclear protable device. yeah.. oke.. but does it play dvd's!
offtopic:
LOL :D :P

Maareh...Vette mod. Wat ik alleen niet begrijp is, dat je een groene ccfl hebt gebruikt. :?
Zoals ik al zie op je foto's, zijn je speakers, je monitor en je toetsenbord blauw. Ook heb je de power-led vervangen voor een blauwe...Waarom dan groen erbij ?
Maar wel leuk hoor...

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
Voor degene die zich afvragen welke er eerste was op Ambience 2002. Kijk dan hier: [rml][ CM] mijn "case-modje"[/rml]

• Webgnome
nou misanthropia.. moet dat nou in mijn topci :P. even een paar vragen beantwoorden:

1) Wat ik alleen niet begrijp is, dat je een groene ccfl hebt gebruikt.
Zoals ik al zie op je foto's, en zijn je speakers, je monitor en je toetsenbord blauw. Ook heb je de power-led vervangen voor een blauwe

Je hebt gelijk de boxen, monitor en toetsenbord zijn blauw. Dit stamt nog uit de tijd van mijn eerste casemod de Pac-ME (plaatjes nu even niet available). De groene ccfl is gekomen omdat ik dat blauw nou toch wel een beetje zat begin te worden. Iedereen gebruikt dat nu en dan is het niet meer speciaal. De blauwe led heb ik gedaan omdat ik geen andere had en ik oranje / blauw mooier vind (complementair contrast) dan groen/oranje.

2) he cool ja zo'n tachometer
waar heb je die gehaald

Op internet. Zoek met google en je zult vinden :P is een nederlandse winkel uit limburg.. die hier niet echt te boek staat als goed :P

3) by de vobis hebben ze die

Fijn dat ik dat ook even weet. Als je mij een winkel aan kunt wijzen van vobis waar ze die hebben kom ik een keertjemet je shoppen. De vobis waar ik ben geweest (om wat info te vragen over de compoort) wisten nog niet eens dat zo'n ding bestond dus

Strava | AP | IP | AW

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hmm, die raam-rails van chroom had je denk ik mooier kunnen maken, nu zijn er van die 'hoekjes' uit... Maar ieder z'n eigen voorkeur. Gefeliciteerd met je 2e prijs!

• Webgnome
Ik heb van alles geprobeert. Het raamprofiel wat ik (randprofiel eigenlijk) wat ik gebruikt heb kreeg ik niet mooi in een bocht van 90 graden. Als dat wel was gelukt was het een stuk mooier geweest. Oh ja hier nog een plaatje van mijn eerstemod.. de Pac-ME (dat verklaart de blauwe monitor etc)

Afbeeldingslocatie: http://dfl.sirious.net/sigs/fc-dag1-10.jpg

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

waar zijn de knopjes voor? winamp?

• Webgnome
oh ja vergeten te zeggen :P die knopjes zijn tuimelschakelaartjes en die zijn voor de ventilators hard of zacht (7 of 12 volt) te laten draaien. Je wilt niet weten wat voor kabelzooi het nu is boven mijn diskettedrive :P

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

jaja ik heb je op ambience gezien je zat in de hoek bij de kelder
alleen ik vind je raambubbers niet zo mooi beetje afwerking mocht wel O-)

• Wooper
  • Laatst online: 03-03-2022

Wooper

Docent CMD

iets meer afwerking zou het puntje op die ie zijn, maar dit ziet er ook al lekker uit.

lekker hoor :)

• Webgnome
Wooper schreef op 16 November 2002 @ 20:33:
iets meer afwerking zou het puntje op die ie zijn, maar dit ziet er ook al lekker uit.

lekker hoor :)
afwerking ? waar dan ? :)

Strava | AP | IP | AW

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 21:30

JayVee

shibby++!

Goed bezig!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

die de Pac-ME is een aopen kast , zon heb ik ook en is ie meer een speciaal kleur blau en zitten er gaten in de zijkant , omdat die kast zeker 4 jaar oud is en er zaten orgineel helemaal GEEN gat in want het was een p2 toren

• -Billy-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04-2022

-Billy-

Oant Moan!

ziet er strak uit

• Wooper
  • Laatst online: 03-03-2022

Wooper

Docent CMD

Da Monkey schreef op 16 November 2002 @ 20:39:
[...]

afwerking ? waar dan ? :)
mja.. ik had iets nauwkeuriger kunnen zijn :)

maar qua afwerking bedoelde ik eigenlijk het zelfde als sebastius, als jij niet vind dat doorlopend/aansluitend randje mooier is. dan neem ik ut terug, dan issie gewoon perfect, want smaak verschilt ;)

• Webgnome
vindhet wel mooiermaar ik kreeg het niet voor elkaar sorry :)

Strava | AP | IP | AW

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

jammer geen close ups :(

maar de vorm van het raampje is weer es origineel :)
ik vind allen de analoge meter niet echt bij de rest van je kleurstelling passen.
dit moet vast ook wel met wat mod werk te veranderen zijn ?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

nice :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 13:51

Binno

. .. ... ....

cker niet slecht, zelfs een hele mooie mod :D :D :D

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 17:34
Hey Da Monkey, zou je CCMOD.COM niet bedanken voor de foto's ;)

Verder nice case, maar dat wist je al!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 09:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Nijs :D maar geef dan eens een site van die analoge meter, en hoe word ie aangesloten?

.

Verwijderd

AkroBatik schreef op 17 November 2002 @ 11:23:
Nijs :D maar geef dan eens een site van die analoge meter, en hoe word ie aangesloten?
OP DE COMPOORT......LEZEN....... :P
Nice mod idd anders vraag je tog een mede tweaker om je te helpen met je afwerking Da Monkey.....zijn er genoeg die willen en kunnen helpen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2002 11:30 . Reden: Mijn N doet t slecht... B) ]

• Eraser127
  • Laatst online: 30-11 10:24

Eraser127

Nijkerk

leip, maar had je niet beter zwart hoogglans kunen nemen ipv mat?

My Discogs

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat analoge metertje is echt heel gaaf !
Heeft meer charme dan een lcd vind ik...

Mooi gedaan, ziet er goed uit !

• Webgnome
Hoogglans HAD ik kunnen gebruik. Maar het feit is dat ik niet zo houd van hoogglans zwart. Mat zwart heeft volgens mij iets meer euhm ja uitstraling :).. (en oh ja thanx for the photo's ccmod.com)

Het analoge metertje is gewoon in nederland te verkrijgen in amsterdam en in limburg (andere winkels ben ik nog niet tegen gekomen) echter die in amsterdam is duur. (82 exl verzendkosten) en die in limburg ish et 82 incl verzendkosten.

1 draadje van de compoort gaat naar een stukje electro in de meter er zit een molex connector aan die zorgt voor de rest van de stroom.Hoe het ding precies werkt weet ikn iet maar ik ga uit van deze, door mij zelf bedachte, theorie.

De compoort geeft eenspannings verschl dat afhankelijk is van de processor usage. Omdat dit te weinig is om de wijzerte laten bewegen geeft de molex connect (12volt) een standaard voltage afwat dus wordt bijgevult door je compoort..

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1