PS2:Kingdom Hearts start niet op!

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Gisteren het RPG spel {disney+Squaresoft} Kingdom Hearts voor de PS2
bij Dimension plus gekocht, ik ging eerst naar de film {red dragon} en daarna het spel uitproberen, en meteen al gedonder!

het spel zit in de ps2, er komt een zwart scherm en gelijk schiet ie terug naar
het grijze scherm waar je" Memory card kan kiezen, of je cd inladen, dat is een gouden cd icoontje, dus die selecteer ik alsnog en weer dat zwarte scherm
en ja hoor, hij schiet weer terug naar waar ik vandaan kwam , ik doe de ps2 voor iets van 5 seconden uit en doe em weer aan, alleen deze keer gebeurd er meer, nu na dat zwarte scherm krijg ik nog het bekende Playstation{2} logo en daarna schiet ie alsnog weer terug naar het grijze scherm!

ben er mee naar Dim+ geweest, op hun ps2 werkt het spel perfect, dus zei Dim+
dat het aan mijn ps2 lag, toch vreemd dat al mijn andere games {22} geen problemen geven en juist alleen Kingdom Hearts, ik moet niet vergeten erbij te melden dat toen wanneer ik het spel voor de eerste keer uit het doosje haalde er al gelijk een soort krasje opzat {op cd ofcourse} dit hebben ze gefixed bij Dim+ maar met krasje werkte het spel daar al...ik ga maandag gewoon naar Dim+
om daar nog een versie van Kingdom Hearts uit te proberen, werkt het dan nog niet..tja..dan een ander spel....ik kan em ook naar Dimension's technishce sturen maar dan komt er 45 euro bij kijken,. en dat voor 1 game? ik heb zelfs een lens cleaner cd gekocht en gebruikt maar het hielp niks.. ik vind dit echt zwaar waardeloos...iemand tips nog?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

heb je de PS2 toevallig om gebouwd, het kan zijn dat hij daardoor spellen niet goed kan lezen...

• devilsnight
ja dat heb ik dus vergeten te melden, toen de ps2 net uit was in europa heb ik er een Neo2 modchip in laten bouwen omdat er maar geen leuke pal games kwamen!
het kan zijn dat het erdoor komt, toch raar dat al mn andere recente games : red faction2,vice city het prima doen en mn andere 20 games.

• devilsnight
YES YES YES!!!

Ben vanuit werk door naar Dimension Plus gegaan, we probeerden een andere Kingdom Hearts op mijn ps2, oops fout..de controller zat er niet in maar dat zei al genoeg want zo'n "no controller" scherm komt pas echt nadat ie alles geladen heeft, dus baas van Dim+ doet controller erin en herstart en ja hoor, het Disney interactive logo verschijnt, de intro , main menu!!! YEEHAW!!! :)
wat een geluk, de ps2 kon om wat voor reden dan ook die andere Kingdom Hearts niet aan.