Toon posts:

NBA Live 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een paar keer het spel gespeeld, en wat issie gaaf!
De bal handling is ongelooflijk realistisch, de gameplay meer dan goed, en de onderliggende soundtracks erg goed uitgekozen.

Alleen heel jammer dat het publiek zo plat getekend is.
Overigens is het publiek wel de sfeermaker in het spel, want hoe mooier de dunks, hoe harder ze roepen/gillen.

Wie doet er mee on-line? :D

Even wat foto's erin:

Afbeeldingslocatie: http://www.sgn.cc/basketball/nba_live_2003/pc/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sports-gaming.com/basketball/nba_live_2003/pc/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sports-gaming.com/basketball/nba_live_2003/pc/3.jpg
Hier het platte publiek:

Afbeeldingslocatie: http://www.sports-gaming.com/basketball/nba_live_2003/pc/5.jpg

En dit zijn inderdaad de PC ingame shots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik zat erover na te denken om hem te kopen, is ie het geld waard? Of zijn er niet zo heel veer verbeteringen ten opzichte van 2002?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2002 nooit gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik deze echt de moiete waard vind. En dat terwijl ik geen basketbal liefhebber (of sportliefhebber) ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
ik heb dit spel ook 2 dagen, en als je een mega brute gamepad met 9 knoppen hebt is ie erg leuk, of wanneer je met het toetsenbord wil spelen, want dan heb je controle. Mijn ouwe gravis gamepad (niet pro) met zijn 4 knoppen is niet ideaal, dan geef je teveel controle uit handen.

De beelden bij mij zien er niet zooooo strak uit, maar dat zal wel door mijn matrox g550 komen :P (vergelijkbaar met tnt2ultra heheh kwa 3d). De ball handling en de animaties zijn foto realistisch, het spel gaat wel erg op een neer (lastig om de bal af te pakken), maar het is zeer zeker een uitdaging en je geld waard.

Commentaar is ook meer á la NHL 2003:
SHEQUILLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOO NEEEEAAAAAAAAL
hehe :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 18:59:
Ik zat erover na te denken om hem te kopen, is ie het geld waard? Of zijn er niet zo heel veer verbeteringen ten opzichte van 2002?
laatste NBA was 2001
ow en Michael Jordan kan je ook spelen, en die vliegt nog vloeiender dan alle anderen bij elkaar, soms lijkt het net ballet (alleen de positieve kanten, niet de rokjes ;) )

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:13

Houston3

ole

check mij dunken :]
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/masteur/nba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Als je trouwens een screenshot maakt in de reply, waar plemt ie ze dan neer? of is dat niet voor screenshots?

You can take screenshots in NBA LIVE 2003 at any point by pressing F12.
Alternatively, you can take screenshots from Instant Replay by clicking the
SCREENSHOT button. Screenshots are placed in the MY DOCUMENTS\NBA LIVE
2003\SCREENSHOTS folder on your hard drive.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb et spel bijna binnen. NBA 2k1 vond ik eigenlijk weinig aan, k hoop dat dit een hele verbetering is (niet dat 2001 slecht was, maar omdat ik het saai vond)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 16:35
eMAeRCe schreef op 16 november 2002 @ 19:19:
Ik heb et spel bijna binnen. NBA 2k2 vond ik eigenlijk weinig aan, k hoop dat dit een hele verbetering is (niet dat 2002 slecht was, maar omdat ik het saai vond)
mag ik mij afvragen hoe dat kan aangezien 2002 (volgens mij) niet op de pc uitkwam?

edit: of heb je het nu over een consoleversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

rblommers schreef op 16 November 2002 @ 19:49:
[...]

mag ik mij afvragen hoe dat kan aangezien 2002 (volgens mij) niet op de pc uitkwam?

edit: of heb je het nu over een consoleversie?
|:( Stom van me, Ik bedoel 2k1 natuurlijk ...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 13:26

PoweRoy

funky!

hijs echt wreed :)

ongelooflijk mooi dunken + mooie muziek :9

wel jammer dat de bal afpakken beetje moeilijk is (geloof dat de steal optie helemaal niet werkt :( )

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Ziet er goed uit idd, echt helemaal die NBA 'feel' van EA...maar in voorgaande versies wisselde de computer automatisch voor mij spelers die moe waren of teveel fouten verzamelde...ook nam de computer time-outs voor mij...ik kan nu deze optie helemaal nie terug vinden.

De computer wisselt helemaal niet voor mij, terwijl de tegenstander vrolijk doorwisselt. En ik sta dus uiteindelijk de gehele wedstrijd met dezelfde mannetjes te spelen, zelf wisselen is natuurlijk een optie maar ik hoopte eigenlijk dat een van jullie de optie gevonden heeft! :) Ik kan me nie voorstellen dat ze dat eruit gelaten hebben? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 10:06
Wooeeei heb hem toenet ook gespeeld met een maatje hij's best gaaf :). De muziek is echt gaaf, super gewoon. Helaas kon ik ze niet afspelen met mijn media player, die gaf telkens een fout :(. Weet er iemand misschien de tracklist ofzo, welke muziek er allemaal in het spel voorkomt? Echt super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me met het volgend helpen,op de cd staat de volgende map genaamd ubi,het filtje wat daar instaat is bij beschadigd.kan ook iemand dat opsturen naar rolfsplace@hotmail.com het is maar 18kb groot of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Lees dit eens door: Aanvullende FAQ en policies Spielerij
En dan vooral het topic start gedeelte!
En probeer het dan opnieuw :)

edit:
En afspraakje maken doen we hier niet!

[EDIT2]

Voor alle duidelijkheid: alle plaatjes werkten gisteren ook niet :|