Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
het komt er op neer dat het idee voor een 2 dags flush weer terug komt, alleen zit het in een nieuw jasje.
Zolang het niet onze keys zijn vindt ik het prima.
persoonlijk is flush op 5 mei al bevrijdend genoeg
Verwijderd
Verwijderd
Al met al blijft het gewoon lastig. Als laatste wil ik melden dat de mensen die wel geflushed hebben naar zo'n proxy het wellicht minder leuk vinden om op 4 mei hun stats te zien ipv 5 mei. Je moet dit goed regelen en anders afblazen want je krijgt er heibel om en dat is zonde en kost leden.
En Chaos ik weet zeker dat er met mij nog een aantal mensen zijn die nog niet wisten dat het een flush 2-daagse werd. (p.s. niet dat het mij uitmaakt hoor)
Als bijv. die proxy van TwwT flushed moeten we dat met +/- 30 mensen overleggen... maar dat zijn er geen miljoen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
1. Dat iedereen die dan op 3 Mei zou fushen (1 of 2 proxy's) het er mee eens zijn. Dan gaat het dus om de mensen die op die proxy flushten.
2. Dat we genoeg blokken hebben om 2 dagen bovenaan te staan, maar ik denk dat dat geen probleem is aangezien we dagelijk toch zo 'ie zo altijd al zo'n 400.000 blokken hebben, dus die hebben we dan extra. Met de 760.000 die we nu al gespaart hebben zouden we dan dus al zeker twee dagen van 780.000 hebben, en dan hebben we nog zo'n drie weken te gaan. Verder is het dan ook nog zo dat blauwe er nog niet bij staat.
----
Ja 600k erboven op natuurlijk!!!
Jorusaap: We hebben er niet 1,8M dat is gewoon een domme schatting. Veel mensen doen niet mee aan die schatting, en veel mensen overschatten zichzelf. Je kan beter kijken naar het proxytotaal dan zit je safe.
DJ: Met 600k ben je er niet, tenzij je bedoelt dat we dat bovenop dagelijkse aantal moeten doen. Dan klopt t,
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
alle beetjes helpen toch? http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300348869
proxy.dsmarty.com
Verwijderd
Buyer is responsible for picking up unit from
our Los Angeles warehouse.
Verwijderd
Kraken sneller per Mhz, en goedkoper dan de P3.....
Laten we een DPC fonds openen.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Dit schitterende DPC fonds investeert rechtstreeks in grazende megahertzen.
:-)
Verwijderd
Is dat ook goed en krijg ik dan een button?