1M flushen op 3 mei en de rest op 4 mei

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Als we nu eens +/- 1000000 blockjes de dag vóór de echte MegaFlush© houden dan staan we 2 dagen bovenaan, en als we dan de echte megaflush houden staat er niet zo vervelend bij dat we van de 6e plaats af komen...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

je bedoelt door bijv. twee proxy's of zo te laten flushen en de rest de dag erna?

Join TeamBVD!

Verwijderd

dan moet je eerst heel goed gaan rekenen, of zoiets wel kan.

het komt er op neer dat het idee voor een 2 dags flush weer terug komt, alleen zit het in een nieuw jasje.

Zolang het niet onze keys zijn vindt ik het prima.

persoonlijk is flush op 5 mei al bevrijdend genoeg :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat was al een hele tijd de bedoeling hoor. Als we genoeg blokjes hebben wordt het een flush-twee-daagse.

Verwijderd

dat zou wel kewl zijn jah, alleen hebben we niet zo heel veel blokjes staan daarvoor, we hebben maar 1,8 M, dat wordt dus 1 miljoen 1e dag en 800K de tweede dag, dat zal eerst wat meer moeten worden denk ik

Verwijderd

Bedenk dat er toch nog flink wat koeien zijn die zelf staan te sparen. Deze flushen zelf hun wu op 4 mei naar d.net (waaronder ikzelf). Daarnaast zijn er mensen die hun aantal niet schatten omdat ze wel bij tweakers.net komen maar niet op dit forum.
Al met al blijft het gewoon lastig. Als laatste wil ik melden dat de mensen die wel geflushed hebben naar zo'n proxy het wellicht minder leuk vinden om op 4 mei hun stats te zien ipv 5 mei. Je moet dit goed regelen en anders afblazen want je krijgt er heibel om en dat is zonde en kost leden.

En Chaos ik weet zeker dat er met mij nog een aantal mensen zijn die nog niet wisten dat het een flush 2-daagse werd. (p.s. niet dat het mij uitmaakt hoor)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Ik zelf heb er geen problemen mee om op 3 mei te flushen... die blokjes worden er toch wel bij geteld en het geeft een megavet effect in de stats...

Als bijv. die proxy van TwwT flushed moeten we dat met +/- 30 mensen overleggen... maar dat zijn er geen miljoen...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op dpc.tweakers.net staat bij alle MegaFlush proxy's: Spaart voor: MegaFlush 4/5 mei. Dus jullie hadden het kunnen weten.

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Chaos: Dat Spaart voor: MegaFlush 4/5 mei kan ook uitgelegd worden als Flushen op 4 mei, stats op 5 mei.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ja, zou je zo uitleggen ja, maar ik vind het inderdaad op zich wel een goed idee ja, op twee voorwaarden denk ik.

1. Dat iedereen die dan op 3 Mei zou fushen (1 of 2 proxy's) het er mee eens zijn. Dan gaat het dus om de mensen die op die proxy flushten.
2. Dat we genoeg blokken hebben om 2 dagen bovenaan te staan, maar ik denk dat dat geen probleem is aangezien we dagelijk toch zo 'ie zo altijd al zo'n 400.000 blokken hebben, dus die hebben we dan extra. Met de 760.000 die we nu al gespaart hebben zouden we dan dus al zeker twee dagen van 780.000 hebben, en dan hebben we nog zo'n drie weken te gaan. Verder is het dan ook nog zo dat blauwe er nog niet bij staat.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
3 mei moet ongeveer 600k geflushed worden, en dan staan we bovenaan...

----
Ja 600k erboven op natuurlijk!!!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Tis helemaal niet moeilijk hoor dit plan, je zegt gewoon tegen bijv. Wildhagen dat ie op 3 mei flusht en de rest alles op 4 mei. Dan ben je zeker van 2 dagen de top 1.
Jorusaap: We hebben er niet 1,8M dat is gewoon een domme schatting. Veel mensen doen niet mee aan die schatting, en veel mensen overschatten zichzelf. Je kan beter kijken naar het proxytotaal dan zit je safe.
DJ: Met 600k ben je er niet, tenzij je bedoelt dat we dat bovenop dagelijkse aantal moeten doen. Dan klopt t, :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik denk persoonlijk dat het kewler is om allemaal op 4 mei te fluzzen dat geeft in de dagstats een veel leuker effect; lekker veel dpc in de top 100 en bovendien 1 dag heeeel vet bovenaan in de stats

Verwijderd

mwah ok het zal allemaal wel loslopen dan he :) zown "dual flush" is wel lekker origineel bdw

Verwijderd

kunnen we niet hier een bod op doen :)

alle beetjes helpen toch? http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300348869

Afbeeldingslocatie: http://www.gpsonsale.com/storage/craylogo1.jpg

• DSmarty
  • Niet online
Ik wil eventueel wel op een andere dag flushen, maar dan moeten de mensen die een dag eerder willen flushen wel ff mijn server instellen (die trouwens permanent draait voor megaflushes).
proxy.dsmarty.com

Verwijderd

Haha, maar dan zal er wel iemand naar Los Angles moeten vliegen om hem op te halen... ;)
Buyer is responsible for picking up unit from
our Los Angeles warehouse.

• Gregoor
Hmm, ik wil wel even overvliegen als iemand anders het Craytje betaalt.

Verwijderd

Hoeveel mkey/s doet zo'n cray ding nou eigenlijk, weet iemand dat?? ben wel benieuwd hoe snel zo'n kreng is..........

• Gregoor
Zou je die gozer ff moeten mailen.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ik weet niet wat de rekencracht van zo'n CRAY is, maar ik denk dat het goeiekoper is om hele bergen overgeklokte processors DUAL op een bord neer te zetten. het is dat AMD nog niet Dual kan, anders was dat de goedkoopste oplossing. Zeker omdat je al die SCSI troep niet hoeft, en geen bergen geheugen waar je dan niks mee doet.....
Kraken sneller per Mhz, en goedkoper dan de P3.....
Laten we een DPC fonds openen.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DSmarty
  • Niet online
Giro 7587553 tav. Peter van den Belt.
Dit schitterende DPC fonds investeert rechtstreeks in grazende megahertzen.
:-)

• DSmarty
  • Niet online
Bij een donatie van meer dan 50,- krijg je gratis een DPC button toegestuurd :-)

Verwijderd

DSmarty ik heb nog wel een 386 25 mhz voor je ;)
Is dat ook goed en krijg ik dan een button? ;)

• DSmarty
  • Niet online
Elk x86 pc'tje kan grazen, dat hoor jij toch te weten. Hoeveel buttons wil je hebben? En moeten er ook aanplakbiljetten bij? :-)
Pagina: 1