Toon posts:

Safeway tobo problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst voor de 4e keer cola over mijn tobo laten vallen (kweet was dom) <-- die tobo's hebben het helaas neit overleefd, maar nu heb ik voor het geval dat het mij weer gebeurt een safeway tobo gekocht voor iets van 10 euro d8 ik, lekker goedkoop. maar nu heb ik het volgende probleem, zodra ik windows heb opgestart moet ik eerst de windows toets rechts naast de ctrl induwen (hij blijkt dus optestarten met windows toets ingeduwd) heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad? en/of kan het ook aan mijn mobo ofzo liggen (cola heeft de mobo niet bereikt)

Kheb trouwens winxp (bij win2k gaf hij min of meer hetzelfde probleem).

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 10:49
word het toetsenboord wel goed herkend door windows??

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:36
heb hier een w2k safeway tobo, doet alles zoals het hoort,

heb je een ps/2 of een usb tobo :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
windows herkent hem gewoon als tobo, en het is ps/2

Verwijderd

Topicstarter
windows herkent hem gewoon als tobo, en ik heb hem aangesloten op mijn ps/2

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de volgende keer ajb de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop als je een post wil aanpassen, dan is een dubbele post zoals nu niet nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
soz ging wat mis hier met mijn tobo vandaar dubbele post

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 20:51
Probeer 'm eens in een andere pc zou ik zeggen, kan je zien of het aan het toetsenbord ligt, of aan de pc....
Verder misschien is even goed dat ding schudden, misschien iets mis met een contactje ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
kheb zojuist een andere tobo op de pc aangesloten en het probleem ligt dus aan die safeway
Pagina: 1