Hallo, ik heb net een AMD XP1800+ processor gekocht ter vervanging voor mijn Duron 800, die ga ik dus inbouwen vanavond.
Uit voorzorg wil ik de belangrijke bestanden op mijn C:\ schijf (waar windows op staat, mijn docs en wat progjes, de rest staat op andere partities) backuppen, voor het geval dat een format nodig is.
Wat is de beste/makkelijkste manier? ik wil niet een hele image maken, want mijn XP install is nogal oud, dus veel rotzooi in de reg. enz.
Als ik het zelf zo bekijk denk ik dat als ik de map: C:\Documents and Settings backup ik dan alles eigenlijk wel houd zoals het is
behalve dat ik opnieuw drivers moet instaleren, maar dat is geen probleem.
Wat ik absoluut wil bewaren:
Cookies
Mijn favoriten
Mijn documenten
Bureoblad
Outlook mail! alle verstuurde berichten en adressen etc.
M'n ICQ lijst (moet waarschijnlijk het ICQ 2000b mapje even appart backuppen)
Dat is het ongeveer denk ik... of zie ik iets over het hoofd?
Maargoed stel dat ik de C:\Documents and Settings map gewoon kopieer en op een andere partitie zet, en dan windows XP opnieuw installeer, kan ik die map dan gewoon terugzetten en werkt alles dan weer? (op een paar progjes na)
Zoniet hoe kan ik dit het beste aanpakken? alvast bedankt
Uit voorzorg wil ik de belangrijke bestanden op mijn C:\ schijf (waar windows op staat, mijn docs en wat progjes, de rest staat op andere partities) backuppen, voor het geval dat een format nodig is.
Wat is de beste/makkelijkste manier? ik wil niet een hele image maken, want mijn XP install is nogal oud, dus veel rotzooi in de reg. enz.
Als ik het zelf zo bekijk denk ik dat als ik de map: C:\Documents and Settings backup ik dan alles eigenlijk wel houd zoals het is
Wat ik absoluut wil bewaren:
Cookies
Mijn favoriten
Mijn documenten
Bureoblad
Outlook mail! alle verstuurde berichten en adressen etc.
M'n ICQ lijst (moet waarschijnlijk het ICQ 2000b mapje even appart backuppen)
Dat is het ongeveer denk ik... of zie ik iets over het hoofd?
Maargoed stel dat ik de C:\Documents and Settings map gewoon kopieer en op een andere partitie zet, en dan windows XP opnieuw installeer, kan ik die map dan gewoon terugzetten en werkt alles dan weer? (op een paar progjes na)
Zoniet hoe kan ik dit het beste aanpakken? alvast bedankt