Zoals het onderwerp al zegt, ik zou graag willen weten hoeveel een PC maximaal EN gemiddeld aan Ampere-tjes trekt...Watt is uiteraard ook goed
.
M'n Iiyama beeldscherm trek al 140 watt 
de rest denk ik 200 watt
de rest denk ik 200 watt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik wil dus graag 2 waardes hebben.....een gemiddelde waarde en een maximale waarde. ( of in A of in Watt dus.. )
Enneh....how the hell moet ik dat zelf meten ? Zo tech ben ik nou ook weer niet...
Enneh....how the hell moet ik dat zelf meten ? Zo tech ben ik nou ook weer niet...
Hangt er van af wat je in de pc hebt zitten,
een voeding van 300 Watt kan maximaal 300 Watt verbruiken ==> P = U x I zodat I = P / U ==> 300 / 230 = 1,3 Amp max.
Wat je monitor (en andere randapparatuur) vraagt kun je achterop het label lezen van je monitor (Power consumption = ... W) Het kan zijn dat hier ook het aantal amperes staat...
een voeding van 300 Watt kan maximaal 300 Watt verbruiken ==> P = U x I zodat I = P / U ==> 300 / 230 = 1,3 Amp max.
Wat je monitor (en andere randapparatuur) vraagt kun je achterop het label lezen van je monitor (Power consumption = ... W) Het kan zijn dat hier ook het aantal amperes staat...
mijn monitor trekt 80W
en mijn pc'tje(voeding van 250W) neemt maar 100W op
en mijn pc'tje(voeding van 250W) neemt maar 100W op
Pagina: 1