Ik heb sinds een tijdje een gf2gts in mijn pc zitten en sindsdien wil mijn pc niet meer normaal booten. Telkens komt hij met piepjes van dat mijn videokaart niet is gevonden etc... Na een paar keer de powerknop te hebben ingedrukt of gereset te hebben wil hij wel booten. Wat kan er nou fout zijn?
Verwijderd
Kaart + AGP sot even schoonblazen en het dan weer proberen.
En geef ook ff aan hoeveel piepjes, en welk systeem je hebt enzo.
En geef ook ff aan hoeveel piepjes, en welk systeem je hebt enzo.
Geef eens wat meer informatie. Welk moederbord, proc, OS, detonator versie heb je?
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Haal de kaart eens uit je pc, connectortjes beetje schoonmaken, goed terugstoppen en eventueel nog een beetje aanduwen. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken 
Anders zou misschien een bios-update van je moederbord kunnen helpen (welk moederbord heb je eigenlijk?).
Anders zou misschien een bios-update van je moederbord kunnen helpen (welk moederbord heb je eigenlijk?).
Verwijderd
Hmm ik had het gisteren met mijn GF2 GTS, zwart beeld, het moederbord begin te piepen.
Ik dus alle netwerkkaarten eruitgehaald, geluidskaart weer proberen. Ok ik kwam erachter dat het mijn gts was, dus ja ik dacht doorgebrand.Later weer eens dat ding er hard ingeduwd en ja hij deed het weer. Dus mijn advies is haal hem er ff uit, stof hem af e,d en druk hem er weer goed in.
suc6
/edit/
jullie typen snel zeg
Ik dus alle netwerkkaarten eruitgehaald, geluidskaart weer proberen. Ok ik kwam erachter dat het mijn gts was, dus ja ik dacht doorgebrand.Later weer eens dat ding er hard ingeduwd en ja hij deed het weer. Dus mijn advies is haal hem er ff uit, stof hem af e,d en druk hem er weer goed in.
suc6
/edit/
jullie typen snel zeg
tering wat een replys
het is een asus v7700 GF2GTS deluxe
zit op een abit kt7a mobo, duron 800 en 512mb.
oja os en detonator heeft er nix mee te maken want hij wil niet booten.
laatste bios update zit er al.
Verwijderd
Schoongemaakt,uitgeblazen,goed aangedrukt?PowerCow schreef op 16 November 2002 @ 16:55:
tering wat een replys
Probeer de kaart ook eens in een andere pc als dat kan.
da's geen antwoord
heb je al de connecors al schoongeblazen/ poetst en en goed aangedrukt ?
heb je al de connecors al schoongeblazen/ poetst en en goed aangedrukt ?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Ik denk dat je het best de tot nu toe gegeven oplossingen even moet proberen en dat allemaal weer even in je startpost moet zetten met de edit knop. Dan word het een stuk duidelijker allemaal.PowerCow schreef op 16 november 2002 @ 17:05:
die heb ik dus niet
Pagina: 1