Toon posts:

GF3 Elsa Gladiac Ti500 drivers win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb al een weekje lopen kloten met de standaard drivers en nVidia drivers (laatste versie enz) maar kom er maar niet uit om een stabiele driver te vinden. :(

Ik draai win2k prof.

Mijn systeem is als volgt:

Pentium 4 2,4
MSI MS-6398
Elsa Gladiac 921 Ti500 videokaart
512MB ddr geheugen
2x40Gb Maxtor hdd

Ik denk zelf dat het probleem aan de videokaart ligt omdat blue screens krijg in win2k. Ik heb gezocht in de search wat het betekende (de foutmelding, en deze was: nv4_disp en dat hield dus een driver error in voor je videokaart)

Ik kom er niet uit! help

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
clean windows install al gedaan?
oude drivers helemaal en goed gewist?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Yonni schreef op 16 november 2002 @ 16:13:
clean windows install al gedaan?
oude drivers helemaal en goed gewist?
dit is een clean install, omdat ik dit systeem nog maar een week geleden heb aangeschaft

En ja ik heb ze goed verwijderd...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eigenlijk zouden de 3x.xx en 4x.xx series gewoon goed moeten werken met jouw config. Welke drivers heb je eigenlijk precies geprobeerd?
Heb je trouwens nog PCI-kaarten in je systeem zitten? Zo ja, welke en in welk PCI-slot zitten ze?

Verwijderd

Topicstarter
bij m'n monitor eigenschappen staat: Display driver nv4_disp.dll 6.13.10.4071
Die ik nu draai is dus van de standaard cd die je bij de kaart krijgt.
Verder heb ik de 30.82 probeert een dat haalde ook niets uit.

Als PCI kaart heb ik een 3com netwerkkaart, en deze zit in het laatste PCI slot (heb hem al een keer verzet, maar helpt ook niet echt)

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Ik heb hier ook n Elsa Gf3 Ti500, maar deze heeft geen enkele probs met welke driver dan ook, denk dat t aan de rest van je config ligt

Verwijderd

Topicstarter
als het dan aan m'n config ligt dan denk ik dat het moederbord de boosdoender is, heb ik al meer probs mee gehad....
Pagina: 1