Toon posts:

Wanneer gaat #DeathMatch zakken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had toch begrepen dat de blokjes van het konijn van de teamtotalen afgehaald zouden worden, hoe lang gaat dat dan nog duren? En hoe komt #DeathMatch nog steeds aan zoveel blokjes??? Er staat helemaal niet zo veel bij hun persoonlijke blokjes van gister! Of zijn dat nog steeds blokjes die op naam van het konijn binnenkomen?

Ik begrijp er ff helemaal nix van...

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Volgens mij zijn die i.d.d. nog van konijn. Zijn personal stats worden kunstmatig op 0 gehouden, maar zijn blokjes worden wel nog steeds elke dag meegenomen bij #Deathmatch.

Ik hoop dat ze bij d.net daar binnenkort iets aan gaat doen. Stijgen wij weer een plekkie, ook al kost het ons 300.000 blokjes.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Sigmund, het konijn is al uit de stats geknikkert alleen hij zit nog wel gekoppelt aan #Deathmatch. Daardoor zie je de blokken bij dat team nog wel bijgetelt worden alleen zie je hem niet in de teamlisting. Hij wordt nu ook binnenkort uit de teamlisting geknikkert, maar dat kunnen ze pas echt goed doen nadat ze wat aan de database verandert hebben en dat gaat naar schatting nog een weekje of 2 duren gok ik.

Verwijderd

het konijn heeft precies 41.500.390 workunits staan, die allemaal zullen verdwijnen. de egel heeft er 21.708.812 en ook die zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen. In totaal zijn dat 63.209.202 workunits.
Het konijn heeft er 321.850 voor ons gevlutzt, dus die raken we kwijt...

Dan resteren er 62.887.352 wu's waar #dodelucifer afscheid van moet nemen.
hierdoor komt #dodelucifer nog maar op 12.420.585 wu's... da's goed voor een plaats buiten de top 100. :)

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Ik heb denk ik iets gemist, wat is er met konijn dan gebeurd? doet ie niet meer mee ofzo? of ander team??

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

Het konijn is (net als de egel) verwijderd uit de statistieken van d.net, wegens stoute dingen en zo.

Binnenkort gaat d.net alle wu's die konijn/egel heeft gevlutzt ook verwijderen uit de statistieken bij de teams.

endasniezoleuk voor #deathmatch. :)
Pagina: 1