Toon posts:

Ben Abo. Na 2 maanden nog geen rekening.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een BEN abo voor me mobiel. En ik zit al 2 maanden op een rekening te wachten.

Is dit normaal of hebben ze me vergeten. Ook kan ik nu niet meer bellen :) maar wel nog smsen.

iemand een idee anders ga ik er even achterna want kep toch een mobile voor om mee te bellen genomen :)

iemand een idee??? het is een 2 jaarig contract en om de maand een rekening gestuurt.

Verwijderd

Dat klopt ze hebben een "beetje" vertraging, maar dat zeggen ze al een jaar. Je kunt het beste je rekening op benonline.nl bekijken en ben ff bellen: 0800 7123

Verwijderd

Uhm, verkijk je hier niet op.
Een kennis van me had ook bij Ben een abbo afgesloten en werd een jaar lang niet gefactureerd. Zij dacht ook van "ha, lekker gratis bellen en sms'n" maar vorige maand heeft ze dan toch een factuur van 5000 euro gekregen voor een heel jaar bellen toen was 't toch wel even "slik" opeens.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 16:09:
Een kennis van me had ook bij Ben een abbo afgesloten en werd een jaar lang niet gefactureerd. Zij dacht ook van "ha, lekker gratis bellen en sms'n" maar vorige maand heeft ze dan toch een factuur van 5000 euro gekregen voor een heel jaar bellen toen was 't toch wel even "slik" opeens.
416 euro per maand? sure.

Sommige winkels gaan niet goed met die actievaties om, bij mij werd het altijd binnen een uur geregeld. Ze tiepen het namelijk alleen maar in, tijdens het bellen met de activatie wordt alles al gechecked.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Smarron

The bend

Bel die gasten op, dan weet je meer dan wij je hier kunnen vertellen.

En omdat je niet meer kan bellen kan een aantal redenen hebben.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:09:
Dat klopt ze hebben een "beetje" vertraging, maar dat zeggen ze al een jaar. Je kunt het beste je rekening op benonline.nl bekijken en ben ff bellen: 0800 7123
btje overdreven??? :X |:(

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:09:
aaahdas nog niets, een vriend van mij kreeg een rekening van 2,3 miljoen euro :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

BEN AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGHHHH

Eigen ervaring:

Ik heb een Ben abo en mijn vriendin zelfs 2.

Verder hebben mijn vrienden van Ben een achterstallige betaling (in hun ogen dan) via automatische incasso van mijn rekening gehaald, terwijl deze van mijn vriendin was.Dit omdat we op hetzelfde adres wonen. Ofwel, stel je voor dat je in een studentenhuis met 30 man woont.

Oplossing:

Bel Ben op en onthoud de naam van het kipje goed. Bel vervolgens elke dag terug en vraag naar haar. Maak haar het leven zo zuur dat ze haar werk mee naar huis gaat nemen en jouw probleem op termijn als de hare gaat beschouwen.

Werkt dit niet (zoals bij mij), schakel dan een advocaat in. Want jawel, in dat traject ben ik inmiddels aanbeland. Hell to Ben. })

Verwijderd

tis echt niet alleen bij Ben. Vorig jaar maart had ik een abo van Dutchtone afgesloten. Na 4 maanden had ik nog geen rekening. En ja hoor....na 5 maanden kreeg ik me eerste factuur. Met een brief erbij met excusses dat ik de eerst komende 5 maanden 2 keer per maand een factuur kon verwachten om de ' betaal achterstand ' weg te werken. Dus ja....
( en even die 5000 euro. Je krijg nooit een rest rekening in 1 keer die je moet betalen. Dit wordt dan altijd in periodes betaald )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 17:00:
BEN AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGHHHH

Eigen ervaring:

Ik heb een Ben abo en mijn vriendin zelfs 2.

Verder hebben mijn vrienden van Ben een achterstallige betaling (in hun ogen dan) via automatische incasso van mijn rekening gehaald, terwijl deze van mijn vriendin was.Dit omdat we op hetzelfde adres wonen. Ofwel, stel je voor dat je in een studentenhuis met 30 man woont.

Oplossing:

Bel Ben op en onthoud de naam van het kipje goed. Bel vervolgens elke dag terug en vraag naar haar. Maak haar het leven zo zuur dat ze haar werk mee naar huis gaat nemen en jouw probleem op termijn als de hare gaat beschouwen.

Werkt dit niet (zoals bij mij), schakel dan een advocaat in. Want jawel, in dat traject ben ik inmiddels aanbeland. Hell to Ben. })
Ik weet niet wat je :r. Ik had eerst Ben prepaid en toen was mijn telefoon stuk. 2 dagen later kwamen ze hem ophalen kreeg gelijk (!!!!) een nieuwe. Twee weken later boem!!#$ telefoon op de grond gevallen. Weer gebelt en weer 3 dagen later; postbode voor de deur met een nieuwe telefoon. En weet je wat ik moest betalen?
Niets!!!!! Zelfs met hun een uur aan de telefoon hangen kost niet (0800-nummer).
--------
En dan vraag ik mijn sim-lock code een keer aan bij KPN, helaas we hebben geen sim-lock etc. etc. maanden duurde het uren met KPN gebeld tien tallen keren in de winkel geweest. Niets Niets Niets....helemaal geen klantenservice. Bedrijfsleider aan de telefoon ook niets niets niets. Vervolgens Philips gebeld en die belden mij de volgende dag en toen kreeg ik mijn simlockcode. Dus mijn mening

Ben :) :) :) :) :)
KPN :( :( :( :( :(

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:08:
Is dit normaal of hebben ze me vergeten. Ook kan ik nu niet meer bellen :) maar wel nog smsen.
Op de BEN simkaart zit standaard een "beltegoed" van 60 minuten op geprogrameerd!! (er hoeft dus geen abo aan vast gekoppeld te worden voor dat de sim werkt)

Het is dus mogelijk dat jij helemaal geen abonnement hebt, oftewel dat de winkel waar je hem gekocht heb, het fout gedaan heeft!!

Ik zou als `k jou was maar eens in je toestel gaan kijken bij de tijdtellers hoeveel je gebeld heb!!
Als dat nu percies 60 min. is dan heb je een grote kans dat je geen abonnement bij hun heb, maar wel een gratis/goedkoper mobieltje heb gehad van de winkel waar je hem gekocht heb + 60 min. gratis bellen!!

3 vraagies:

- Hoeveel staat er op je tijd-teller?
- Waar heb je hem gekocht?
- Heb jij de verkoper jou contract zien faxen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

ginz2002 schreef op 16 november 2002 @ 18:42:
[...]

Op de BEN simkaart zit standaard een "beltegoed" van 60 minuten op geprogrameerd!! (er hoeft dus geen abo aan vast gekoppeld te worden voor dat de sim werkt)

Het is dus mogelijk dat jij helemaal geen abonnement hebt, oftewel dat de winkel waar je hem gekocht heb, het fout gedaan heeft!!

Ik zou als `k jou was maar eens in je toestel gaan kijken bij de tijdtellers hoeveel je gebeld heb!!
Als dat nu percies 60 min. is dan heb je een grote kans dat je geen abonnement bij hun heb, maar wel een gratis/goedkoper mobieltje heb gehad van de winkel waar je hem gekocht heb + 60 min. gratis bellen!!

3 vraagies:

- Hoeveel staat er op je tijd-teller?
- Waar heb je hem gekocht?
oei, denk jij wat ik denk? :)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 19:33:
[...]

oei, denk jij wat ik denk? :)
JIP :*)

-

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

't Zou niet de eerste keer zijn.
Ik ken al iemand die zo gratis een uur gebeld heeft en een telefoon gratis gehad heeft.

Verwijderd

Topicstarter
ginz2002 schreef op 16 november 2002 @ 18:42:
[...]

3 vraagies:

- Hoeveel staat er op je tijd-teller? - waar kan je dat zien?? heb een Nokia 3330
- Waar heb je hem gekocht? Een telefoon zaak in zutphen (effe naam vergeten) tegen over de intertoys voor de mensen uit zutphen
Nee, hij ging er wel mee naar achter en toen tijdje bezig. Je hoorde iets bellen zoals een fax ding en toen kwam die terug met de spullen.

maar ik ga maandag effe bellen! kep al 300euro er voor weg geschoven :) je weet maar nooit :D

kep kopie van de contract en me ma is was er bij.

Verwijderd

Topicstarter
kick!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 23:47:
[...]
Nee, hij ging er wel mee naar achter en toen tijdje bezig. Je hoorde iets bellen zoals een fax ding en toen kwam die terug met de spullen.

maar ik ga maandag effe bellen! kep al 300euro er voor weg geschoven :) je weet maar nooit :D

kep kopie van de contract en me ma is was er bij.
Maar hoe zit het nu met je belminuten? heb je meer of minder dan 60 min. gebeld?
kijk even in je telefoon!!

-

Verwijderd

Topicstarter
Meer staat al op ander half uur :)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 18:17:
Meer staat al op ander half uur :)
Maar is dat alleen uitgaande? of is dat uitgaande en binnenkomende samen?

-

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

ik zou heel goed oppassen. Ik heb 3 jaar lang Ben Extra gehad en elke keer dubieus rekeningen.... ik kon het niet uitzoeken maar toch krijg ik rekening te laat thuis gestuurd en ik heb 2 jaar geleden mijn abo opgezegd en weet je wat ik vorige maand kreeg? Aanmaning van een openstaande nota van 2 jaar geleden via deurwaarder.... nou voor mij nooit meer BEN.

Lucky Goldstar

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Smarron

The bend

Maarru ... Heb je nu al gebeld ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
ginz2002 schreef op 17 november 2002 @ 21:37:
[...]

Maar is dat alleen uitgaande? of is dat uitgaande en binnenkomende samen?
Uitgaande totaal zit iets op 2 uur :)

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 18 november 2002 @ 13:23:
Maarru ... Heb je nu al gebeld ?
Nee, moest werken....

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

dan zal ik nu maar eens bellen: 0800-7111