He, voorheen liepen mijn spellen nooit vast , maar een tijdje geleden liep opeens SOF2 vast en GTA3(wat voorheen nooit vastliep ook speelde ik het 3 uur achter elkaar)...en nu heb ik Battlefield 1942 en NFS6 en die lopen ook vast als je b.v. 5 a 10 min aan het spelen ben...
Ik draai WinXP , had eerst Det 30.xx nu heb 40.27 maar hielp niks , nieuwe Via 4in1 geinstalleerd 4.43 hielp ook niks , dus heb ik 128 DDR eruit gehaald en maar hielp ook niet..Dus weer ik het niet meer waarom mijn games vastlopen , het is na een tijdje gekomen toen ik nog Operation Flashpoint speelde had ik nooit problemen. In windows loopt mijn pc nooit vast , alleen in games
Proc wordt 60 C stressed en case temp 28C
Specs sie sig
Ik draai WinXP , had eerst Det 30.xx nu heb 40.27 maar hielp niks , nieuwe Via 4in1 geinstalleerd 4.43 hielp ook niks , dus heb ik 128 DDR eruit gehaald en maar hielp ook niet..Dus weer ik het niet meer waarom mijn games vastlopen , het is na een tijdje gekomen toen ik nog Operation Flashpoint speelde had ik nooit problemen. In windows loopt mijn pc nooit vast , alleen in games
Proc wordt 60 C stressed en case temp 28C
Specs sie sig