Toon posts:

Domeinnaam .nl voor iedereen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net op de hccnet site het volgende bericht tegen:
--------------------
Domeinnaam .nl voor iedereen

door de 404 redactie

15 November 2002 - Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN) heeft gisteren bekend gemaakt dat een .nl domeinnaam pas vanaf 19 januari volgend jaar door iedereen kan worden geregistreerd. Het lag eerder in de bedoeling dit nog voor het einde van 2002 geregeld te hebben. SIDN heeft volgens een woordvoerder de datum naar achteren geschoven om een langere testperiode te hebben, dit meldt ANP. Met de nieuwe regels die per 19 januari ingaan wordt het voor zowel Nederlandse burgers als buitenlandse bedrijven en burgers mogelijk om een .nl-domeinnaam te registreren. Tot nu toe konden alleen organisaties met een inschrijvingsnummer van de Kamer van Koophandel een domeinnaam registreren. Gelijk met het nieuwe reglement voor registratie gaat er ook een nieuwe regeling in voor arbitrage bij geschillen rondom .nl-domeinen.
--------------------
Mijn vraag wie heeft er al een .nl domein (bedrijven ff uitgesloten) met .123.nl (etc.) en is er iemand van plan om zoeen duur .nl domein te gaan kopen terwijl de .com domeinen veel goedkoper zijn.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 19:03
Het is heel goed zoeken om een .123.nl iemand te vinden volgens mij, daar had geen hond zin an!

No production networks were harmed during this posting

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-02 16:51

RUFFNECK

Poentje

Maarre, wat doet dit in Gadget Talk eigenlijk? :)

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 09:09

Sen

<-->

er waren er minder dan 1000 uitgegeven dus ik denk dat het zwaar wordt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er loopt in IT hier al een groot topic over, misschien handiger om daar verder te gaan.

.nl domeinnaam voor particulieren

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort inderdaad in Internet en Telefonie thuis.. Maargoed, daar loopt het bovengenoemde topic al, dus graag verder gaan in .nl domeinnaam voor particulieren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.