[nfs hp2] Spel start niet door Firewall

Pagina: 1
Acties:

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb windows xp pro + mcafee virusscanner 6.02 + bijgeleverde mcafee firewall versie 3 of zo.

Als ik nfsp hp2 opstart hoor ik het geluidje van de firewall piepen maar ik heb dan een zwart scherm voor mij die ik niet kan minimaliseren, ik kan dus nfshp2.exe geen toestemming geven om gebruik te maken van internet (overigens ben ik op dat moment niet verbonden met internet maar firewall onderschept hem wel)

Ik moet dan mijn computer opnieuw starten, mijn firewall vekeer op allow all zetten. en daarna het spel opstarten.

Verder kan ik kan ik door het handmatig toe te voegen in de firewall ook niet het spel opstarten. het probleem van het zwarte scherm niet kunnen minimaliseren en het niet kunnen allowen van acces aan de firewall blijft dan bestaan.

Het spel minimaliseren lukt uberhaupt helemaal niet, als ik alt + tab gebruik blijft het spel gewoon doorgaan en kan ik niet terugkeren naar windows.

Hebben jullie ervaringen met bovenstaande problemen?

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• Hahn
  • Laatst online: 12:51
Heb je dit vaker of alleen hierbij? En je zegt dat ook als internet niet aanstaat dat je firewall het blockt, dus dat moet betekenen dat NFS verbinding probeert te maken met internet. Als je dat kan voorkomen grijpt je firewall ook niet in.

The devil is in the details.

Verwijderd

Kan je niet proberen door, als je het zwarte sherm krijgt met <alt>+<tab> over te schakelen naar je firewall programma.
En zo hem op alow te zetten.

Verwijderd

Ik zal je heel eerlijk zeggen: Ik heb precies dezelfde firewall, heb Unreal Tournament "allowed" maar toch krijg ik hem er ook niet doorheen. Dus voordat ik ga gamen moet ik die klote firewall uitschakelen.

• Hahn
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 17:48:
Kan je niet proberen door, als je het zwarte sherm krijgt met <alt>+<tab> over te schakelen naar je firewall programma.
En zo hem op alow te zetten.
Nee dat gaat niet, dat had ie al gezegd:
Het spel minimaliseren lukt uberhaupt helemaal niet, als ik alt + tab gebruik blijft het spel gewoon doorgaan en kan ik niet terugkeren naar windows.
:)

The devil is in the details.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Als ik het speel, kan ik gewoon op de Start-toets rammen, en het minimaliseert? Start-toets == ctrl+enter :)
Pagina: 1