Type mobo?

Pagina: 1
Acties:

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Ik heb een oud systeem gekregen, maar nu wil ik weten wat voor mobo erin zit ivm het flashen van de bios. Misschien dat iemand toevallig hetzelfde systeem heeft (gehad) en weet wat er in zit. Het is eentje van Packard Bell, de "Club 1450" versie. Ik heb PB al gemaild, maar nog geen reactie gekregen, vandaar deze post. De Club 1450 is/was een standaard configuratie dus ik neem aan dat overal dezelfde mobo inzit.

Live every day, as if it's your last one

Verwijderd

Probeer het eens met Sisoft Sandra te achterhalen.

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Dat gaat niet lukken dus, want er is nog niks op geinstalleerd. Kale HD.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Postie schreef op 16 november 2002 @ 15:24:
Ik heb een oud systeem gekregen, maar nu wil ik weten wat voor mobo erin zit ivm het flashen van de bios. Misschien dat iemand toevallig hetzelfde systeem heeft (gehad) en weet wat er in zit. Het is eentje van Packard Bell, de "Club 1450" versie. Ik heb PB al gemaild, maar nog geen reactie gekregen, vandaar deze post. De Club 1450 is/was een standaard configuratie dus ik neem aan dat overal dezelfde mobo inzit.
RTFMobo...

Welke chipset zit erin en wat staat op de mobo geschreven.

10 tegen 1 dat het ofwel een Gigabyte is, danwel een MSI - in beide gevallen staat de mobonaam gewoon op de PCB geschreven :z

Oslik blyat! Oslik!

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Staat op mobo niks wat voor type het is of welk merk. Alleen dat de AGP goedgekeurd is en made in Taiwan. Zit een SIS chipset op (5600). Slot 1 CPU.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 16:29
Kun je niet een of ander OS erop krijgen?

|>

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Met heel veel moeite

Verwijderd

Lees eens wat nummers van chips af op je mobo, zoek erop bij www.google.com . Dan vind je het ook wel.

Verwijderd

Postie, vraag het ook eens aan Gijs, die weet best wel veel van dat soort dingen.

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Masera : Al gedaan, ook met nummer in bios. Kom ik echt niks verder mee. Staan gewoon geen serienummers of iets dergelijks op, helemaal niks.

Neko : Fenks, kzal hem es vragen dan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Postie schreef op 16 november 2002 @ 15:31:
Staat op mobo niks wat voor type het is of welk merk. Alleen dat de AGP goedgekeurd is en made in Taiwan. Zit een SIS chipset op (5600). Slot 1 CPU.
Dan is het niet de oorspronkelijke Packard Bell mobo- die heeft nooit Slot-1 SiS chipsets gebruikt :o

Kortom, op modelnr ga je hier dus zeker niets vinden...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1