Live every day, as if it's your last one
Dat gaat niet lukken dus, want er is nog niks op geinstalleerd. Kale HD.
RTFMobo...Postie schreef op 16 november 2002 @ 15:24:
Ik heb een oud systeem gekregen, maar nu wil ik weten wat voor mobo erin zit ivm het flashen van de bios. Misschien dat iemand toevallig hetzelfde systeem heeft (gehad) en weet wat er in zit. Het is eentje van Packard Bell, de "Club 1450" versie. Ik heb PB al gemaild, maar nog geen reactie gekregen, vandaar deze post. De Club 1450 is/was een standaard configuratie dus ik neem aan dat overal dezelfde mobo inzit.
Welke chipset zit erin en wat staat op de mobo geschreven.
10 tegen 1 dat het ofwel een Gigabyte is, danwel een MSI - in beide gevallen staat de mobonaam gewoon op de PCB geschreven
Oslik blyat! Oslik!
Staat op mobo niks wat voor type het is of welk merk. Alleen dat de AGP goedgekeurd is en made in Taiwan. Zit een SIS chipset op (5600). Slot 1 CPU.
Kun je niet een of ander OS erop krijgen?
|>
Met heel veel moeite
Verwijderd
Lees eens wat nummers van chips af op je mobo, zoek erop bij www.google.com . Dan vind je het ook wel.
Masera : Al gedaan, ook met nummer in bios. Kom ik echt niks verder mee. Staan gewoon geen serienummers of iets dergelijks op, helemaal niks.
Neko : Fenks, kzal hem es vragen dan.
Neko : Fenks, kzal hem es vragen dan.
Dan is het niet de oorspronkelijke Packard Bell mobo- die heeft nooit Slot-1 SiS chipsets gebruiktPostie schreef op 16 november 2002 @ 15:31:
Staat op mobo niks wat voor type het is of welk merk. Alleen dat de AGP goedgekeurd is en made in Taiwan. Zit een SIS chipset op (5600). Slot 1 CPU.
Kortom, op modelnr ga je hier dus zeker niets vinden...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1