Volgens mij gebruiken ze ook de google search engine.. dat was yahoo
Human Bobby
Verwijderd
ik vind dat ze voor geen meter op elkaar lijken. jah.. je kunt op beide zoeken. maar voor de rest 
en als blijkt dat google populair is door functionaliteit ben je gek als concurrent als je dat niet na gaat apen
en als blijkt dat google populair is door functionaliteit ben je gek als concurrent als je dat niet na gaat apen
Ik vind best wel dat ze op elkaar lijken, qua functies en plaats hiervan zeer zeker. Maar Google is nou eenmaal het populairst en Altavista had veel marktaandeel verloren, blijkbaar hebben ze dit dus "bedacht" onder het motto van "beter goed gejat dan slecht bedacht". En dat slecht bedacht sloeg op hun oude site 
Vraag hierbij is natuurlijk wel of er ook weer mensen zullen terug gaan naar Altavista, ik denk het niet, niet zolang deze niet weer veel beter is dan Google.
Vraag hierbij is natuurlijk wel of er ook weer mensen zullen terug gaan naar Altavista, ik denk het niet, niet zolang deze niet weer veel beter is dan Google.
Ceci n'est pas une signature!
k zie maar weinig overeenkomsten zeg 
alleen dat google veeel sneller laad
alleen dat google veeel sneller laad
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Kijk ook eens op Voelspriet.nl. Daar is pas een artikel verschenen over Google, AllTheWeb en Altavista.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ach, dat heet een zoekmachine he
Dat av nu heeft gekozen voor een makkelijkere interface, dat neem ik ze niet kwalijk. Ik vind het persoonlijk niet op elkaar lijken, behalve dan die image search
erg veel 'layout' heeft google niet eigenlijk, en ik vind ze eigenlijk ook helemaal niet op elkaar lijken.Scarecrow schreef op 16 November 2002 @ 15:48:
't gaat me nie zo zeer om de zoek resultaten, maar meer om de lay-out
in hoeverre mag 'men' van elkaar de layout van een pagina overnemen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zijn daar internationale 'regels' voor dan?Scarecrow schreef op 16 november 2002 @ 15:48:
't gaat me nie zo zeer om de zoek resultaten, maar meer om de lay-out
in hoeverre mag 'men' van elkaar de layout van een pagina overnemen?
Een textfield met een submit button! Nou nou nou je kan ook overdrijven hoor. Dat is toch geen overnemen meer? Das gewoon standaard klaar. Net als dat alle forums redelijk op elkaar lijken.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Google heeft boven aan een groot logo en voor de rest geen plaatjes of echte kleuren.
Altavista heeft linksboven een klein logo, meer kleuren en daaronder nog plaatjes.
Die layout lijkt dus imo niet op elkaar. Het kan natuurlijk niet enorm veel verschillen, zie supershoe
Altavista heeft linksboven een klein logo, meer kleuren en daaronder nog plaatjes.
Die layout lijkt dus imo niet op elkaar. Het kan natuurlijk niet enorm veel verschillen, zie supershoe
🌞🍃
Verwijderd
eerst vond ik altavista helemaal te gek, toen kwam die irritante pop-up en ben ik overgelopen naar google. altavista schijnt te zijn verbeterd, maar ik voel dus niet de behoefte om dat uit te zoeken
Verwijderd
De altavista site is wat minder druk geworden, was ook wel hoog nodig. Google heeft bewezen dat mensen niet veel van die links op de home page willen. Google blijft voor mij de beste.
Altavista gebruikte ik vroeger TOTDAT ze met Popups kwamen
toen ben ik direct naar Google overgestapt
Zowel Altavista als Astalavista zijn tegenwoordig niet de moeite meer.
ik zie weinig overeenkomsten maar goed..
teminste, niks anders dan normaal..
teminste, niks anders dan normaal..
Lekker belangrijk ... waar blijft het slotje ? Wat een niveau !!!!
Pagina: 1