Ik krijg bij veel sites op het internet de volgende error. Hoe krijg ik dat weg? Ik word er helemaal
van.
geen id, ik heb t sinds ik met wat sunsoftware heb zitten klooien, maar nu heb ik t inene ook weer na een format, dus blijkbaar was t toch iets anders, maar weten doe ik t niet en ik zou t ook wel willen weten...
maar voordat ik geklooid had, had ik t nog nooit gehad.. ? hoezo weird.. ?
soms heb je t bij een bepaalde site vet vaak en vervolgens bij dezelfde site niet
vage zooi...
soms heb je t bij een bepaalde site vet vaak en vervolgens bij dezelfde site niet
vage zooi...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
hebben jullie soms allebei al office geinstalleerd, want sinds ik office erop heb staan komt die foutmelding te voorschijn.
weet niet meer hoe ik het heb weggekregen, maar je moet eens op YES drukken, en zeggen dat je het nooit meer wilt gebruiken
weet niet meer hoe ik het heb weggekregen, maar je moet eens op YES drukken, en zeggen dat je het nooit meer wilt gebruiken
Dit kan ik er nog aan toevoegenOkyah schreef op 16 november 2002 @ 15:11:
geen id, ik heb t sinds ik met wat sunsoftware heb zitten klooien, maar nu heb ik t inene ook weer na een format, dus blijkbaar was t toch iets anders, maar weten doe ik t niet en ik zou t ook wel willen weten...
vage zooi...
Ja....ik zal die oplossing hierboven ff proberen!cardinal808 schreef op 16 November 2002 @ 15:15:
hebben jullie soms allebei al office geinstalleerd, want sinds ik office erop heb staan komt die foutmelding te voorschijn.
ok, danke, ga ik even doen, zoVerwijderd schreef op 16 November 2002 @ 15:15:
Tools > Internet Options > Advanced > Disable script debugging aanzetten.
maar hoe komt t?
ligt t aan een site of aan de pc?
nja, aan de software dan..
btw --> nee, ik heb office nog niet geinstalleerd, dat ga ik zodirect doen
Alone at last
Just nostalgia and I
Thnx dit werkt!Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 15:15:
Tools > Internet Options > Advanced > Disable script debugging aanzetten.
ja, dat kan idd, wel, maar ik heb meteen na re-install xp sp1 er overheen gegooid en de overige security updates die er nog waren, dus ik heb t niet oznder geprobeerd eigenlijk.Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 15:16:
[...]
Dit kan ik er nog aan toevoegen. Bij mij is het geloof ik na een update van windows gekomen!
en je weet nooit wneer t toe zal slaan
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Internet Explorer (6) neemt het nogal nauw met de geldende HTML voorsschriften. Daarom al die foutmeldingen/waarschuwingen.
Pagina: 1