micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
[BC3] is een topic gemaakt net voor Big Crash 3.
Dat is een hele tijd terug en het zou zomaar kunnen zijn dat hier idd wel wat is misgegaan.
Zal ook niet opgeslost worden denk ik
Dat is een hele tijd terug en het zou zomaar kunnen zijn dat hier idd wel wat is misgegaan.
Zal ook niet opgeslost worden denk ik
Ik kan me er ook echt niet druk om maken hoor, maar ik dacht dat jullie er misschien toch wat aan hadden, omdat het misschien een structureel foutje was ofzo.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ja, het is een structurele fout 
Tenminste, iets dat bij meer threads mis gegaan is. Kortom, te veel moeite, te oude threads... en erg lastig op te lossen zonder elke thread handmatig af te gaan...
Tenminste, iets dat bij meer threads mis gegaan is. Kortom, te veel moeite, te oude threads... en erg lastig op te lossen zonder elke thread handmatig af te gaan...
Net als van elke oude thread de HTML herstellenACM schreef op 17 November 2002 @ 20:59:
en erg lastig op te lossen zonder elke thread handmatig af te gaan...
Dat HTML moet op zich wel op te lossen zijn... het is niet eens bij de HELE oude topics, en het leest zo super irritant ! Moet toch wel wat aan te doen zijn, als is het alleen maar de <P> en <BR>'s !
Mother, will they like this song?
Er is wat dat betreft een probleem bij sommige topics in de oivergang van topix naar react....TheLunatic schreef op 19 november 2002 @ 13:59:
Dat HTML moet op zich wel op te lossen zijn... het is niet eens bij de HELE oude topics, en het leest zo super irritant ! Moet toch wel wat aan te doen zijn, als is het alleen maar de <P> en <BR>'s !
Maar zolang de search nog niet optimaal werkt zal daar ws niet al te veel aandacht aan besteed worden denk ik/mag ik hopen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Pagina: 1