Nou ik wou vanmorgen mijn pc aan doen en het eerste wat ik merkte was het geluid. Het wou niet booten! Geen 'piep'! Eerst ging ik ff kijken als mijn videokaart goed was aangsloten, want ik had het de avond ervoor even verwijderd om te kijken als ik het naar een quadro kon converteren
. Maar dat zou veels te ingewikkeld zijn voor mij.. Nou mijn pc boot dus niet en ik dacht dat het aan de videokaart laag omdat die dus als eerste opstart (denk ik
). Ik ben hier komen zoeken etc en heb het ook geprobeerd.. Even voor de duidelijkheid. Ik heb een :
-Abit Kt7A (1.1)
-Athlon 1.2 GHz
-512 mb SDram
-Asus V7100 Geforce 2MX 400 met 32mb
-2x Maxtor HDD (eentje 30gb en eentje 40)
- DVDrom + CDrw drive
Wat ik eerst gedaan heb was dus de bios resetten (Cmos toch? ) Daarna haalde ik alles eruit en liet alleen het volgende erin: proc, 1 stikkie ram en de videokaart.
Ook geen boot
Wat ik me nog kan herinneren is dat de mobo ook zou moeten booten zonder ram, proc ec. Je zult tenminste die 'piep' moeten horen. Wel ik haalde dus alles weg, behalve proc omdat ik geen pasta heb om het terug te zetten.. Nog steeds geen boot... Ik veranderde ff de videokaart met die van een andere pc (zelfde specs,, maar andere videokaart nl een geforce 2 mx200). Ook geen boot. Mijn eigen videokaart werkt wel in de andere pc dus daar zal het niet aan liggen..
Weet iemand iets te doen? I'm desperate......
-Abit Kt7A (1.1)
-Athlon 1.2 GHz
-512 mb SDram
-Asus V7100 Geforce 2MX 400 met 32mb
-2x Maxtor HDD (eentje 30gb en eentje 40)
- DVDrom + CDrw drive
Wat ik eerst gedaan heb was dus de bios resetten (Cmos toch? ) Daarna haalde ik alles eruit en liet alleen het volgende erin: proc, 1 stikkie ram en de videokaart.
Ook geen boot
Wat ik me nog kan herinneren is dat de mobo ook zou moeten booten zonder ram, proc ec. Je zult tenminste die 'piep' moeten horen. Wel ik haalde dus alles weg, behalve proc omdat ik geen pasta heb om het terug te zetten.. Nog steeds geen boot... Ik veranderde ff de videokaart met die van een andere pc (zelfde specs,, maar andere videokaart nl een geforce 2 mx200). Ook geen boot. Mijn eigen videokaart werkt wel in de andere pc dus daar zal het niet aan liggen..
Weet iemand iets te doen? I'm desperate......