Moeilijke spellen voor GC?

Pagina: 1
Acties:

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 07:13
Ik speel al nintendo sinds de 8 bit, heb ook alle nintendo's thuis staan met bergen aan spellen (op de virtual boy na, maar goed, dat was ook een behoorlijke flop). Nou is mijn probleem dat ik geen een enkel spel kan vinden wat een beetje lang meegaat voor de GC.
Mario sunshine gekocht, binnen 3 weken uitgespeeld.
Pikmin gehuurd, in 3 dagen zo goed als uitgespeeld.
Smash brothers melee gekocht, in ongeveer 2 maanden op 4 trophies na, het hele spel uitgespeeld.

Nou zeg ik niet dat ze niet leuk waren ofzo, ik vond ze zelfs fantastisch om te spelen. Maar ze zijn zo snel uitgespeeld.

Nou kan je van deze spellen nog zeggen dat het een beetje spellen zijn voor jongere mensen (ben 19). Maar nou heb ik gisteren avond Eternal Darkness gehuurd en nou zit ik alweer over de helft van het spel, en heb ik nog 2 dagen te gaan. Dus die zal ik ook wel weer uitspelen.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar spellen voor de GC die wat langer meegaan. Smash brothers kan ik altijd nog multiplayeren, maar wat moet ik nog meer gaan spelen. Ik ben dus eigenlijk een beetje op zoek naar een uitdagend spel.
Wie heeft dit probleem ook en wie weet er wat goede spellen voor mij?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Resident Evil misschien?
of Timesplitters 2?
die is erg koel en je bent (zeker als je alle challenges enzo doet) wel even zoet ermee :)
en de multiplayer is erg leuk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Tsja, zoveel keuze aan GC spellen zijn er nog niet, helaas, ik denk dat je ff moet wachten op de rpg's, die gaan meestal een stuk langer mee.

Verwijderd

TS 2 heeft een heel heel goede multiplayer maar de single gaat niet zo bijster lang mee, Super Mario Sunshine gaat best wel lang mee (om alle sterren te halen) maar er zit geen multiplayer bij, je zou op Metroid Prime kunnen wachten, deze heeft een hele lange single player en een goede multiplayer, en verder is resident Evil niet echt makkelijk om uit te spelen (+ het heeft 2 verhaallijnen)

• Johny58
Maar vinden jullie die spellen allemaal ook zo simpel en kort duren? Of ben ik er gewoon te goed in :)?
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 14:51:
TS 2 heeft een heel heel goede multiplayer maar de single gaat niet zo bijster lang mee, Super Mario Sunshine gaat best wel lang mee (om alle sterren te halen) maar er zit geen multiplayer bij, je zou op Metroid Prime kunnen wachten, deze heeft een hele lange single player en een goede multiplayer, en verder is resident Evil niet echt makkelijk om uit te spelen (+ het heeft 2 verhaallijnen)
Heb ook zo een beetje alle sterren shines, ben alleen te lui om alle gewone en blauwe muntjes te gaan opsporen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 14:52:
Maar vinden jullie die spellen allemaal ook zo simpel en kort duren? Of ben ik er gewoon te goed in :)?
Zet baldur's gate 2 + Throne of bhaal maar eens op je pc'tje, ff kijken of je dan nog te goed bent :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 21:07
Sorry ik heb geen antwoord op je vraag, maar toch een opmerking.
Ik heb nog nooit 2 maanden met 1 spel gedaan, volgens mij niet eens 3 weken :? :D

• Johny58
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:56:
[...]

Zet baldur's gate 2 + Throne of bhaal maar eens op je pc'tje, ff kijken of je dan nog te goed bent :P
Voor de spelletjes ben ik eigenlijk meer een console-man. Ik weet wel dat er idd extreem uitgebreide pc-spellen zijn, maar dat is niet echt mijn ding.

Verwijderd

tsja, voor echt lange spellen moet je toch echt bij rpg's zijn.....

• Johny58
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 15:00:
tsja, voor echt lange spellen moet je toch echt bij rpg's zijn.....
Zitten er eigenlijk een beetje mooie GC RPG'S aan te komen?

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 18:05

Alpine

Twisted animator

Johny58 schreef op 16 November 2002 @ 15:11:
[...]

Zitten er eigenlijk een beetje mooie GC RPG'S aan te komen?
The legend of Zelda natuurlijk!!!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Alpine schreef op 16 November 2002 @ 15:13:
[...]

The legend of Zelda natuurlijk!!!
damm ja hallo hoe kun je die vergeten. 8)7 :D Ook nog Baldurs Gate: Dark Alliance. :) En later (2003) Komt LOTR: The Two Towers ook nog naar de cube. :) (niet echt een RGP wel leuk :) ).

hier de lijst van RPG's volgens IGN :) :
Baldur's Gate: Dark Alliance
Camelot RPG (nog geen naam bekend waarschijnlijk Golden Sun _/-\o_ ).
Dokapon DX Battle
Evolution Worlds
Final Fantasy Crystal Chronicle jaja en realtime battles :)
Gift
Gold Star Mountain
Gothic
Harvest Moon: A Wonderful LIfe
Lost Kingdoms (Rune)
Lost Kingdoms II (Rune 2)
Mage
Namco RPG (geen naam bekend)
Phantasy Star Online Episode I & II
Skies of Arcadia Legends
Tales of Phantasia

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Johny58
Iemand die zelda al een beetje heeft gespeeld? Gaat ie een beetje lang mee? Vond de Zelda's voor de n64 echt masterlijk! Vind het een beetje jammer dat ie zo in cartoon steil is gemaakt.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 15:19:
Iemand die zelda al een beetje heeft gespeeld? Gaat ie een beetje lang mee? Vond de Zelda's voor de n64 echt masterlijk! Vind het een beetje jammer dat ie zo in cartoon steil is gemaakt.
is er nog neit, hoor :D
als die er wel was zou ik NU naar een willekeurige speelgoedwinkel rennen en een cube met zelda aanschaffen 8)7
:)

maar ik neem dus wel aan dat die leuk zal zijn... ;)
en die nieuwe cel-shaded frutsel stijl, tjsa, t zal even wennen zijn, maar OoT was ook nogal anders dan bijv link to the past :D
en was toch erg koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Johny58 schreef op 16 November 2002 @ 15:19:
kon ik hem maar spelen. ;( Het spel komt pas in december in Japan uit (maart 2003 in EU :) ). Maar het schijnt weer een zeer vet spel te worden. _/-\o_

(kan bijna niet anders :D ).

btw: over die cartoon stijl zijn bijna zoniet alle bladen het eens dat de serie er daardoor alleen maar beter op word. :) Je ziet namelijk de expressies veel beter zoals verdriet, woede enz. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Johny58
Toen ik een hele tijd terug over de GC heb gelezen, toen het nog "project dolphin" was. Werd er door een berg aan sites verteld dat Zelda voor de dolphin echt een extreem realistisch uiterlijk zou hebben. Ik kan me zelfs herinerren dat er werd gezegd dat je elk gras sprietje los zou kunnen zien. En dat je zou zien dat die kapotgetrap werden als je erop ging staan.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 15:24:
Toen ik een hele tijd terug over de GC heb gelezen, toen het nog "project dolphin" was. Werd er door een berg aan sites verteld dat Zelda voor de dolphin echt een extreem realistisch uiterlijk zou hebben. Ik kan me zelfs herinerren dat er werd gezegd dat je elk gras sprietje los zou kunnen zien. En dat je zou zien dat die kapotgetrap werden als je erop ging staan.
wie weet komt die Zelda er ook nog. :) Ze hebben op spaceworld 2000 toen een techdemo laten zien van Link in gevecht met Ganondorf en dat zag er :9~ :9~ uit. :)

Vandaar die reactie's toen er ineens een cel shaded Zelda tevoorschijn kwam. :)

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-01 13:28

Elroy

Zelda!!!

Probeer anders even Super Monkey Ball of Super Monkey Ball 2.
Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld maar het schijnt heel erg moeilijk te zijn als je het spel op een hogere niveau speeld :)

Of je kan voor Need for speed: Hot Persuit 2 gaan.
Het uitspelen van dit spel kan best wel snel gaan, maar het is altijd leuk om het nog eens te spelen (achter na gezeten worden door de politie :>).

Specs Computer

Verwijderd

Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 15:24:
Jah dat was wel de bedoeling, filmpjes staan zelfs nog op bijna elke gamesite met een GC afdeling...
Nieuws niet echt gevolgd zeker :D Zelda al gespeeld, wie denk je dat we zijn, we heten geen Miyamoto (ofow) :P

• Bosmonster
  • Laatst online: 11-01 20:41

Bosmonster

*zucht*

schnumi schreef op 16 November 2002 @ 15:15:
[...]

damm ja hallo hoe kun je die vergeten. 8)7 :D Ook nog Baldurs Gate: Dark Alliance. :) En later (2003) Komt LOTR: The Two Towers ook nog naar de cube. :) (niet echt een RGP wel leuk :) ).

hier de lijst van RPG's volgens IGN :) :

[...]

Ja Dark Alliance.. heb je ook een spel dat je in ongeveer 3 dagen uitspeelt :P

Ik vind 2 maanden voor een spel trouwens bizar veel.. Dat haal ik alleen met MMORPG's en online FPS.

Verwijderd

schnumi schreef op 16 November 2002 @ 15:25:
[...]

wie weet komt die Zelda er ook nog. :) Ze hebben op spaceworld 2000 toen een techdemo laten zien van Link in gevecht met Ganondorf en dat zag er :9~ :9~ uit. :)

Vandaar die reactie's toen er ineens een cel shaded Zelda tevoorschijn kwam. :)
Dat was dus een stukje wat in de GC versie van Soul Calibur 2 zal voorkomen. Dat gevecht van Link tegen Ganondorf...Is voor Soul Calibur 2...:)

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 23:46:
[...]

Dat was dus een stukje wat in de GC versie van Soul Calibur 2 zal voorkomen. Dat gevecht van Link tegen Ganondorf...Is voor Soul Calibur 2...:)
Nou nee. Het was wel even een gerucht dat Link in de GC-versie van SC2 zou zitten, maar dat is later niet waar gebleken.

Al lijkt het me helemaal niet erg als ze het er alsnog instoppen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Johny58 schreef op 16 november 2002 @ 14:48:
Ik speel al nintendo sinds de 8 bit, heb ook alle nintendo's thuis staan met bergen aan spellen (op de virtual boy na, maar goed, dat was ook een behoorlijke flop). Nou is mijn probleem dat ik geen een enkel spel kan vinden wat een beetje lang meegaat voor de GC.
Mario sunshine gekocht, binnen 3 weken uitgespeeld.
Pikmin gehuurd, in 3 dagen zo goed als uitgespeeld.
Smash brothers melee gekocht, in ongeveer 2 maanden op 4 trophies na, het hele spel uitgespeeld.

Nou zeg ik niet dat ze niet leuk waren ofzo, ik vond ze zelfs fantastisch om te spelen. Maar ze zijn zo snel uitgespeeld.

Nou kan je van deze spellen nog zeggen dat het een beetje spellen zijn voor jongere mensen (ben 19). Maar nou heb ik gisteren avond Eternal Darkness gehuurd en nou zit ik alweer over de helft van het spel, en heb ik nog 2 dagen te gaan. Dus die zal ik ook wel weer uitspelen.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar spellen voor de GC die wat langer meegaan. Smash brothers kan ik altijd nog multiplayeren, maar wat moet ik nog meer gaan spelen. Ik ben dus eigenlijk een beetje op zoek naar een uitdagend spel.
Wie heeft dit probleem ook en wie weet er wat goede spellen voor mij?
Als jij mij een single player pc spel vind of op een andere console een spel die je lang kan spelen dan geef mij effe een seintje. Want de meeste spellen die uit komen speel je zo uit dus ik snap je hele probleem niet :? .

Verwijderd

dat van die 2 maanden snap ik ook niet helemaal, zelfs met Morrowind deed ik niet zo lang.

• Johny58
Die van 2 maanden, is smash brothers, het uitspelen van het spel doe je binnen 10 minuten in very easy , tgaat er alleen om dat je het spel dus moet uitspelen met 26 characters in 3 verschillende soorten van battles en dan nog in normal, hard of very hard, en dan heb je daarnaast nog andere manieren om het spel uit te spelen. Dus moet je het spel zeg maar een keer of 130 uitspelen om alle trophies te halen. En aangezien ik ook noggis de helft van de keren multiplayer aan het spelen was, duurt het met gemak 2 maanden. Ik kan me zelfs nauwelijks voorstellen dat er iemand is die het veel sneller heeft gedaan. Tis echt wel fockin veel werk namelijk.

Verwijderd

Speel SMB maar eens op expert uit zonder dood te gaan zodat je toegang hebt tot de 3 extra level's
Als je dat binnen 4 maanden lukt ben je mijn god ! _/-\o_ _/-\o_

• Johny58
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 15:32:
Speel SMB maar eens op expert uit zonder dood te gaan zodat je toegang hebt tot de 3 extra level's
Als je dat binnen 4 maanden lukt ben je mijn god ! _/-\o_ _/-\o_
Voor zover ik het weet heb ik toegang tot alle levels in het spel. Heb net nog ff gegoogeld maar voor zover ik kan vinden heb ik alle stages die er te krijgens zijn.

Dus ben ik nu je god? >:)

Verwijderd

Johny58 schreef op 18 November 2002 @ 17:13:
[...]

Voor zover ik het weet heb ik toegang tot alle levels in het spel. Heb net nog ff gegoogeld maar voor zover ik kan vinden heb ik alle stages die er te krijgens zijn.

Dus ben ik nu je god? >:)
Dus jij hebt de hele expert uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaan :?
Dat zijn 50 levels plus de 3 extra levels :?
Zonder cheats :?
En dat binnen 4 maanden :?

Heb je bewijzen ? want dan moet je echt een monsterscore heben en dan ben je bij deze mijn god

EDIT: Kom je op de GC party :?
Want dit wil ik met mijn eigen ogen zien

Verwijderd

zet resident evil maar eens op zn moeilijkst.....
Dan ben je nog wel ff aan het spelen :) (en niet 3 weken, ja misschien als je 24 u p/dag speelt ofzo)

• Johny58
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 17:34:
[...]

Dus jij hebt de hele expert uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaan :?
Dat zijn 50 levels plus de 3 extra levels :?
Zonder cheats :?
En dat binnen 4 maanden :?

Heb je bewijzen ? want dan moet je echt een monsterscore heben en dan ben je bij deze mijn god

EDIT: Kom je op de GC party :?
Want dit wil ik met mijn eigen ogen zien
Wat bedoel je met 50 levels? De event matches ofzo? Want ik dacht dat je het over de stages had, de battlefields zeg maar. En cheats? Volgens mij zijn er niet eens echte cheats voor smash brothers. Maar moet eerlijk toegeven dat er afentoe levels zijn die ik 100x probeer en dat het mij niet lukt en dat me broertje ze in een keer haalt, en andersom.

GC party? Kweet niet, maar wie/waar/wat/wanneer? Heb er nog nooit iets over gehoord.

Verwijderd

Johny58 schreef op 18 November 2002 @ 18:01:
[...]

Wat bedoel je met 50 levels? De event matches ofzo? Want ik dacht dat je het over de stages had, de battlefields zeg maar. En cheats? Volgens mij zijn er niet eens echte cheats voor smash brothers. Maar moet eerlijk toegeven dat er afentoe levels zijn die ik 100x probeer en dat het mij niet lukt en dat me broertje ze in een keer haalt, en andersom.

GC party? Kweet niet, maar wie/waar/wat/wanneer? Heb er nog nooit iets over gehoord.
Dude.. :o SMB = Super Monkey Ball niet Smash Mrother Belee |:( :z

• Johny58
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 18:11:
[...]

Ik zat al te denken, misschien bedoelt ie wel een ander spel idd, maar ik dacht misschien is het wel een typ fout ofzo. Maar goed misschien moet ik me alchohol gebruik maar is gaan matigen en wat meer dan 5 uur per nacht slapen :O :Z
|:( |:( |:(

Verwijderd

Johny58 schreef op 18 November 2002 @ 18:01:
[...]

Hier staat een post ivm een nieuwe GC party
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 18:11:
[...]
LOL :+
Johny58 schreef op 18 November 2002 @ 21:42:
[...]
Ik zat al te denken, misschien bedoelt ie wel een ander spel idd, maar ik dacht misschien is het wel een typ fout ofzo. Maar goed misschien moet ik me alchohol gebruik maar is gaan matigen en wat meer dan 5 uur per nacht slapen :O :Z
|:( |:( |:(
Wil je me voortaan niet zo laten schrikken :?
Ik had al bijna een nickchange aangevraagd 8)7
Pagina: 1