Ewx 2496 no audio device?

Pagina: 1
Acties:

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19
Wanneer ik in config/sound/ kijk verschijnt er in het eerste scherm geen audio device. De kaart werkt wel gewoon, maar de software die normaal de volume control aanspreekt werkt niet meer. BV Logitech multimedia keybord, Pinnacle Pctv pro.

Iemand mischien een oplossing om deze kaart wel herkenbaar te makenvoor deze applicaties.

Os WinXp

BVD

iOS developer

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

EDit....

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

De drivers van deze geluidskaart registreren zich zelf niet 100% onder XP, wellicht ook niet bij andere OS-en.

De volume control vanuit de tray werkt dus ook niet. Alleen met het bijgeleverde control paneltje kan je het volume instellen.

• BikkelZ
De bijgeleverde volume control werkt id. Is alleen jammer dat ik wanneer ik Mp3 alspeel of Tv kijk moet minimaliseren om het geluid bij te stellen.

Mischien kent iemand een reg hack.?

iOS developer

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

winamp kán wel het geluid regelen
nodig: DS_out.dll te vinden op http://www.blorp.com/~peter Zit in de essential pack
dit vind ik persoonlijk ook nog eens de fijnste output plugin, crossfade, gapless en directsound hack zodat je 24bit geluid uit je 24bit geluidskaart kan toveren. Als je bij deze plugin instelt dat hij niet de default output gebruikt maar de ewx direct sound output (sp/dif of wave) dan kan je hiermee wel het geluid regelen. Zelfde geldt voor media speler en andere afspeelsoftware, geef op dat het de directsound van de soundcard gebruikt, en volume instellen is weer mogelijk!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• BikkelZ
Maar die plugins maken de tv kaart en sneltoetsen nog niet bruikbaar.

iOS developer

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

en wat nou als je dat truukje toepast in je default device?
wat nou als je zwgt dat je default audiospeel device de direct_sound zooi is?

k kan het zelf niet testen want ik heb nog een good old 101 toetsen toetsenbord :)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Pagina: 1