[adsl-kpn] lite of basic

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de lite of de basic variant. Ik vraag me nl af of je iets mist als je lite neemt. Ik bedoel, zijn er dan dingen die je niet kunt doen/bekijken/downloaden, die je wel met basic kan. Downloaden zal wel wat trager zijn, maar das op zich niet erg. Ik zou het wel erg vinden als bijvoorbeeld alle breedband dingen minstens 300k nodig hebben. Iemand enig idee hoe dat zit?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:13

Sport_Life

Solvitur ambulando

Downloaden gaat idd trager met lite en behalve dat heb je ook een limiet per maand (geloof 1 gig ofzo) Dus eigenlijk totaal niet geschikt om te downloaden. Af en toe een demotje moet geen probleem zijn :) Staat trouwens ook op www.mxstream.nl...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier vind je denk ik wel het antwoord op al je vragen:

http://www.xs4all.nl/adsl/lite.html

;)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

eMAeRCe schreef op 16 november 2002 @ 14:04:
Downloaden gaat idd trager met lite en behalve dat heb je ook een limiet per maand (geloof 1 gig ofzo) Dus eigenlijk totaal niet geschikt om te downloaden. Af en toe een demotje moet geen probleem zijn :) Staat trouwens ook op www.mxstream.nl...
Limiet is niet bij alle providers, bv Tiscali heeft geen datalimiet ;)
En vergeet niet dat basic in januari 1,5x zo snel word, waardoor het dus 3x zo snel als lite is :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de search voor info over lite abonnementen.

Verder kun je door gewoon de specificaties van lite en basic naast elkaar te leggen, zelf ook beslissen of lite in jou situatie bruikbaar is :?

Dit topic is gesloten.