GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Druk 'm eens erg goed aan. Heb je geen problemen als je nu de Radeon er weer in propt?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
had em al echt stevig aangedrukt... echt goed aangedrukt! Kan het zijn omdat het een NEC/PB like PC is dat ze geen andere videokaart ondersteunen dan die?Abbadon schreef op 16 november 2002 @ 13:17:
Druk 'm eens erg goed aan. Heb je geen problemen als je nu de Radeon er weer in propt?
Ik neem aan dat je weet dat Radeons andere drivers nodig hebben dan Nvidea chippies. Probeer ff de nieuwste detonator drivers, dat is versie 40.72 geloof ik.
Ehm, hoezo 'Houston', dat is zeer specifiek een van de GA-6WMM7 mobo's- i810 voor So370 (PPGA of FC-PGA, afhankelijk van de versie)- die titel moet veranderd. lijkt me
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb hetzelfde gehad bij een maat van mij bij Windows XP. Die wisselde zijn GF2 om voor een GF4, kreeg geen beeld op geen enkele manier. Uiteindelijke windows opnieuwe geinstalleerd met de videokaart erin en toen werkte het prima.
het heeft nix met drivers te maken, want hij geeft al geen beeld als de drivers nog niet eens geladen zijn. Plus het is anders om....Scheppie schreef op 16 November 2002 @ 14:02:
Ik neem aan dat je weet dat Radeons andere drivers nodig hebben dan Nvidea chippies. Probeer ff de nieuwste detonator drivers, dat is versie 40.72 geloof ik.
Yupz... Ik kan er over meepraten.. Toendertijd ook een PB gehad met zelfde mobo.. (zat trouwens geen AGP op.. ) maybee andere ref. Maar probeer es de bios te flashen ofzow..dion_b schreef op 16 November 2002 @ 14:56:
Ehm, hoezo 'Houston', dat is zeer specifiek een van de GA-6WMM7 mobo's- i810 voor So370 (PPGA of FC-PGA, afhankelijk van de versie)- die titel moet veranderd. lijkt me
Deze advertentieplaats is te huur!
Jij had dus de Houston (waar idd nooit een AGP poort op zat, dat ondersteunde de i810 namelijk niet), wat dan ook dit is (Columbia II zo te horen), het is geen Houston. Voor de duidelijkheid zou Yuri wel een topicchange mogen aanvragenRamShackle schreef op 17 november 2002 @ 00:08:
[...]
Yupz... Ik kan er over meepraten.. Toendertijd ook een PB gehad met zelfde mobo.. (zat trouwens geen AGP op.. ) maybee andere ref. Maar probeer es de bios te flashen ofzow..
Oslik blyat! Oslik!
Okay, als jullie het zeggen; Columbia II it is
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1