[SIS651] Columbia II Mobo, videokaart verwisselen

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Net een nieuwe PC voor me pa gekocht, daar zit een ATI Radeon 9000 RV250LE 128 DDR + TVout in en die wil ik wisselen voor mijn GF 2 GTS. Maar nu stop ik die GF erin en krijg geen beeld... :(

Ligt dat aan het mobo of aan de videokaart? Vandaar dat ik het hier ff post... :?

Er zit een Columbia II (GA-8SIML) Ver 1.0 µATX motherboard (:?)

technische gegevens: http://www.legend-support...temNr=platform_legend_202

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Druk 'm eens erg goed aan. Heb je geen problemen als je nu de Radeon er weer in propt?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Yuri
Abbadon schreef op 16 november 2002 @ 13:17:
Druk 'm eens erg goed aan. Heb je geen problemen als je nu de Radeon er weer in propt?
had em al echt stevig aangedrukt... echt goed aangedrukt! Kan het zijn omdat het een NEC/PB like PC is dat ze geen andere videokaart ondersteunen dan die?

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 23:31
Ik neem aan dat je weet dat Radeons andere drivers nodig hebben dan Nvidea chippies. Probeer ff de nieuwste detonator drivers, dat is versie 40.72 geloof ik.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ehm, hoezo 'Houston', dat is zeer specifiek een van de GA-6WMM7 mobo's- i810 voor So370 (PPGA of FC-PGA, afhankelijk van de versie)- die titel moet veranderd. lijkt me :o

Oslik blyat! Oslik!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 07:26
Ik heb hetzelfde gehad bij een maat van mij bij Windows XP. Die wisselde zijn GF2 om voor een GF4, kreeg geen beeld op geen enkele manier. Uiteindelijke windows opnieuwe geinstalleerd met de videokaart erin en toen werkte het prima.

• Yuri
Scheppie schreef op 16 November 2002 @ 14:02:
Ik neem aan dat je weet dat Radeons andere drivers nodig hebben dan Nvidea chippies. Probeer ff de nieuwste detonator drivers, dat is versie 40.72 geloof ik.
het heeft nix met drivers te maken, want hij geeft al geen beeld als de drivers nog niet eens geladen zijn. Plus het is anders om....

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

dion_b schreef op 16 November 2002 @ 14:56:
Ehm, hoezo 'Houston', dat is zeer specifiek een van de GA-6WMM7 mobo's- i810 voor So370 (PPGA of FC-PGA, afhankelijk van de versie)- die titel moet veranderd. lijkt me :o
Yupz... Ik kan er over meepraten.. Toendertijd ook een PB gehad met zelfde mobo.. (zat trouwens geen AGP op.. ) maybee andere ref. Maar probeer es de bios te flashen ofzow..

Deze advertentieplaats is te huur!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

RamShackle schreef op 17 november 2002 @ 00:08:
[...]

Yupz... Ik kan er over meepraten.. Toendertijd ook een PB gehad met zelfde mobo.. (zat trouwens geen AGP op.. ) maybee andere ref. Maar probeer es de bios te flashen ofzow..
Jij had dus de Houston (waar idd nooit een AGP poort op zat, dat ondersteunde de i810 namelijk niet), wat dan ook dit is (Columbia II zo te horen), het is geen Houston. Voor de duidelijkheid zou Yuri wel een topicchange mogen aanvragen :z

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Okay, als jullie het zeggen; Columbia II it is :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1