BattleField 1942 vertraging

Pagina: 1
Acties:

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Topicstarter
Ik weet niet of dit probleem al bekend is bij anderen, maar Battlefield vertraagt dus onder het gamen bij mij, zeg het slowmotion. Hij werkte eerst helemaal niet (het crashen naar windows probleem) maar dat is opgelost dmv 30.82 drivers, refresh-aanpassing in een BF file en Rivatuner. Maar nu dus die vertraging, tis echt onspeelbaar. Weten jullie misschien meer hierover? Hieronder de systeemspecs, zodat je wat meer weet (btw, ik heb wel de 1.1 patch gebruikt)

Athlon XP2000+
MSI K7T Turbo 2
384MB PC133
Hercules GeForce 2mx 32mb sdram
WinXP
30.82 WHQL drivers

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je alle grafische franje uit gezet, en een zo laag mogelijke resolutie geprobeert... ik persoonlijk denk dat je videokaart alles een beetje tegenhoud, een geforde 2 MX is nou niet echt snel te noemen en wat ik van BF1942 gehoord heb is dat het vrij zwaar is ;)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

idd met deze specs zou ik de 1024x768 eigenlijk al niet meer proberen. 800x600 should do the trick. Een nieuwe grafische kaart zou wel helpen.. hcc? In multiplayer wil ie ook nog wel eens vertragen als iemand weer eens teveel mensen op zn server toelaat..

Localhost is where the heart is

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Topicstarter
erm, jongens, al speel ik zelfs op 640x480 in low detail doe ie precies hetzelfde... :(

Last.fm |

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Die vertragingen moeten toch bijna wel komen door te weinig cpu-power; welke windows? draai je nog dingen op de achtergrond?

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Topicstarter
XP, en nee, ik had niets op de achtergrond draaien behalve Messenger

Last.fm |

Verwijderd

Heb je je hardware sound accell. in dxdiag al teruggeschroefd? Helpt in de meeste gevallen:-)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
SilentStorm schreef op 16 november 2002 @ 13:05:
...Een nieuwe grafische kaart zou wel helpen.. hcc? In multiplayer wil ie ook nog wel eens vertragen als iemand weer eens teveel mensen op zn server toelaat..
Niet mee eens... check mijn specs...
Ik heb werkelijk nergens last van en speel de game op 1024*768 ... B)
Normaliter zou ik zeggen, prop er meer geheugen bij... echter zo te zien heb je er al wat in zitten ;)

Is de vertraging altijd of alleen online :?

MW | BF1 Stats

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Topicstarter
Altijd... helaas :(

Last.fm |

Verwijderd

Hey...

Dit topic is al meerdere keren gestart door een aantal mensen... (onder andere mij, 6 dagen geleden ofzo)

Bij mij is de conlusie dat de combi van Win XP en mijn SB Live loopt te freaken..
Als je bijv. gewoon All sounds of zet... SUPER vloeiend..

Nu weet ik niet wat voor kaart je hebt, maar probeer het even... dan weet je dat het ook aan zo een combi ligt.

Overigens helpt het als je je Sound harware op none zet in je sound-settings van je control panel (kan ook met DxDiag trouwens) en dus GEEN acceleratie aan hebt staan in het spel..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 19:01:

Overigens helpt het als je je Sound harware op none zet in je sound-settings van je control panel (kan ook met DxDiag trouwens) en dus GEEN acceleratie aan hebt staan in het spel..
Dit werkt in ieder geval als je een live hebt icm win XP..

Het FIJNST zou zijn: Patch 1.2 .... (laten ze die snel fixen!) _/-\o_

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

daar zal ik dan ook wel last van hebben want vooral online draait 1024x768 voor geen meter met een radeon 8500dv

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 20:58

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

draai met een Xp1600+, 768MB PC133, een GF4 Ti4600, en helaas een SB Live! 5.1, en bij mij loopt ie ook niet echt lekker... 1024x768x32 met low detail gaat nog enigszins (lees: fps >25) maar verder is het ronduit KLOTE... :( Heb de 30.82 detonators... maar die hielpen ook niet echt... Heb dit probleem zowel onder Win98SE als Win2000 :? Ik vind em als client (online / LAN) zelfs op mn pa's PC (Athlon Tbird 1,2 GHz, 640MB PC133, SB 128, GF2 Ti nog beter draaien... (800x600x32 low detail --> FPS >40 :) ) Zal wel aan de SB Live! liggen, anders weet ik het ook niet....

Launching containers into space

Verwijderd

Gooi geluid acceleratie uit zet em op 11 of 22 khz en zet geluid detail op low en je kan spelen als een gek whohooooo

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 21:59
Is een bekende bug bij BF1942. Als het goed is brengen ze daar nog een patch voor uit...
In the meanwhile: Plug and Pray

Pwnd

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

als je die forums leest zie je dat die patch al behoorlijk lang verwacht wordt... en uitgesteld, men is intussen lichtelijk gefrustreerd

Pagina: 1