What if this weren't a hypothetical question?
Laten we er maar van uit gaan van welEnkel in te wisselen voor Tweakers merchandise op Stand 12 C030 (Hal 12)
Verwijderd
Kort: ja
iets minder kort: Ja, met onze toestemming, als je doorgeklikt had had je dit ook geweten.
iets minder kort: Ja, met onze toestemming, als je doorgeklikt had had je dit ook geweten.
Waar doorklikken kan zo gauw niets vinden
op dat plaatje klikken natuurlijk....TrekY11 schreef op 16 November 2002 @ 13:31:
Waar doorklikken kan zo gauw niets vinden
http://shop.informatique.nl/ssi/henkies/index.html
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ja dat had ik wel gedaan maar nergens blijkt uit dat het in samenwerking met Tweakers.net is, een advertentie met tweakers stuff ed is nogal algemeen.SWINX schreef op 16 november 2002 @ 13:34:
[...]
op dat plaatje klikken natuurlijk....
http://shop.informatique.nl/ssi/henkies/index.html
Ik had wel een link naar Tweakers.net verwacht of zo
Als je korting krijgt bij de Tweakers-stand lijkt het mij logische dat er een samenwerking isTrekY11 schreef op 16 november 2002 @ 13:40:
[...]
Ja dat had ik wel gedaan maar nergens blijkt uit dat het in samenwerking met Tweakers.net is, een advertentie met tweakers stuff ed is nogal algemeen.
Ik had wel een link naar Tweakers.net verwacht of zo
Shit dat had ik ff niet gelezen sorry..........CV_SmileY schreef op 16 November 2002 @ 13:41:
[...]
Als je korting krijgt bij de Tweakers-stand lijkt het mij logische dat er een samenwerking is
Ik weet niet, lijkt mij wel een leuke actie hoor van Informatique: "ja jongeman, ja echt, hier heb je je bonnetje en dan kun je bij DIE stand gratis dingen ophalen"
Kunnen we zelf geen bonnen gaan maken bij inlevering van deze bon 1 prometia gratis
in te leveren bij een stand naar keuze.
oeh... hoor ik daar henkie-fraudeTrekY11 schreef op 16 November 2002 @ 14:00:
Kunnen we zelf geen bonnen gaan maken bij inlevering van deze bon 1 prometia gratisin te leveren bij een stand naar keuze.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Even offtopic, maar mag ik hier uit opmaken dat het beestje nu officieel Henk(ie) heet en geen Tweaky meer??
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
* Azrael dacht dat het mormel Tweaky heette 
En nou wordt ie ineens weer Henkie genoemd

Tis altijd al Henk geweest heurAzrael schreef op 16 november 2002 @ 18:03:
* Azrael dacht dat het mormel Tweaky heette
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Kaj. in "Henk heeft identiteitscrisis (nee hoor)"
Mja, ik vind het ook geen gehoor, doe mij Henk maar. Maar Kaj. zal het wel weten
/ignore iedereen die Henk geen Henk noemtBreadFan schreef op 16 november 2002 @ 18:47:
[...]
Mja, ik vind het ook geen gehoor, doe mij Henk maar. Maar Kaj. zal het wel weten
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
henk heet sinds vorig jaar kerst al henk
. De Kerst Henk had je toen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
zeef in "GoT-logo wanted"BreadFan schreef op 16 november 2002 @ 18:47:
[...]
En inzake de kwestie Henk© vind ik dat zeef boven Kaj. staat
Dus je moet 3 beeldschermen kopen om die henkies te krijgenActievoorwaarden
Free Tweaker Stuff exclusief bij aankoop van 3 Philips monitoren, 107B33, 109B40 en de 150B3V.
En deze is ook een beetje tegenstrijdig:
Tenminste, als je er niet teveel bij nadenkt.Verkoopwaarde van 10 Henkies is 1 Euro
Henkies zijn niet inruilbaar voor contant geld
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Och.. Er staan wel meer fouten in die pagina; de ene keer hebben ze over merchandising (fout) en twee zinnen later heet het dan eindelijk merchandise (goed); en er staat dat ze tot 18:00 inwisselbaar zijn, maar om 17:00 sluiten de HCC-dagen, en wij dus ook.
.
Oh ja, en ik weet zeker dat Zeef 'm Henk heeft genoemd zodat iedereen het zou begrijpen.
Want iets wat al 4 jaar hetzelfde heet, kun je niet zomaar hernoemen.
Oh ja, en ik weet zeker dat Zeef 'm Henk heeft genoemd zodat iedereen het zou begrijpen.
Pagina: 1