[WC] Waar kan ik koper vinden.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.348 views sinds 30-01-2008

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Het blijkt dus heel moeilijk te zijn om aan koper te komen voor een waterblokje te maken. Er staan hier op got wel wat adressen maar dan moet je echt honderden posts door lopen en dan vindt je er waarschijnlijk nog niet een in de buurt. nou lijkt het mij een goed idee om dit topic te gaan gebruiken om plekken te verzamelen waar je koper kan krijgen aangezien er hier op tweakers mensen zijn die er wel aan hebben kunnen komen

ps vergeet niet de plaatsnaam erbij te zetten

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Horst (noord-limburg) Koperslagersmuseum. (wel duur). Nu vanuit de groothandel waar mijn vader werkt, veel beter.

• Underground75
roedie schreef op 16 november 2002 @ 13:41:
Horst (noord-limburg) Koperslagersmuseum. (wel duur). Nu vanuit de groothandel waar mijn vader werkt, veel beter.
* Underground75 ziet mogelijkheden en gaat dit zeker overdenken

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Nog maar ff een aanvulling :)
"De Metaalmarkt" @ Utrecht (makkelijk bereikbaar vanaf Centraal)

This can no longer be ignored.

Verwijderd

Koper voor je waterblokje? Zet een advertentie op marktplaats.nl en je hebt je waterblokje zo verkocht >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:58:
Koper voor je waterblokje? Zet een advertentie op marktplaats.nl en je hebt je waterblokje zo verkocht >:)
;) www.ebay.nl ;)

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
The Undertaker schreef op 16 november 2002 @ 13:46:
[...]

* roedie ziet mogelijkheden en gaat dit zeker overdenken
Ik vind hem wel redelijk duur. Volgens mij heeft ie ook niet dikker als 10mm. En die lult je wel de oren van de kop als je niet op past :).

Groothandel ruled gewoon.

Probeer voor dun koper eens een loodgieter. Die gebruiken toch koperen dakgoten enzo.

Verder zou ik ook voor de gouden gids gaan.

• Underground75
Ik doelde ook op de groothandel (Inkoopactie?)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
The Undertaker schreef op 16 November 2002 @ 15:18:
Ik doelde ook op de groothandel (Inkoopactie?)
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd. Maar het probleem is dat mensen zich niet reealiseren dat koper duur en zwaar is. Dus iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en begint te zeuren over de prijs.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Even wat beter zoeken.. Er zijn in het verleden wel wat topics over geweest, en volgens mij heeft demoniac nog ooit een inkoop-actie georganiseerd.
Staalmarkt is een van de genoemde leveranciers, en zo zijn er nog wel wat meer te vinden..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.