The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
no comment
Ik woon zowel in de regio van Den Bosch, als in Eindhoven. Ik zit op de Fontys, daar werkt m'n KPN prima, terwijl ik eerst klasgenoten hoorde vloeken dat hun bereik van o2 (toen nog Telfort) belabberd was.
Overigens schijnt sinds de overgang van Telfort naar o2 het bereik achteruit te zijn gegaan.
Sinds een klein tijdje is je beltegoed bij O2 ook maar een half jaar geldigMartinus schreef op 16 november 2002 @ 13:50:
Ik ga persoonlijk voor bereik en kwaliteit netwerk, maar ga je voor de kosten qua aanschaf moet je maar O2 nemen. Belkosten prepaid schelen vrijwel niks geloof ik en je beltegoed is een jaar geldig bij O2 en een 1/2 jaar bij KPN.
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 16-11-2002 13:56 . Reden: typo ]
🌞🍃
Maar het heeft ook een beetje met het toestel dat je gebruikt te maken merk ik soms.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Klopt, met O2 heb je ook wel berijk, maar niet zo sterk vaak. Maar je kunt er wel gewoon mee bellen.Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:15:
hmm... voor tien euro zou ik voor kpn gaan... het bereik van kpn is beter dan die van o2. O2 heeft over het algemeen wel bereik, maar die van KPN is toch beter vind ik.... Als je een abo neemt dan scheelt de kosten overigens wel veel..
Inclusief beltegoed scheelt het 35 euro, wat toch wel 77 gulden is.
Je zult zelf dan maar moeten kiezen wat je belangrijker vind. Je hebt genoeg informatie lijkt me..
🌞🍃
Ging hoofdzakelijk om Motorola-toestellen, die bekend staan om hun uiterst goede bereik.2Dutch schreef op 16 November 2002 @ 14:01:
Heb zelf nergens last van als ik op school zit in Eindhoven of in Den Bosch rondloop hoor.. (O2)
Maar het heeft ook een beetje met het toestel dat je gebruikt te maken merk ik soms.
maar ik zou eerst es kijken hoeveel het scheelt in belkosten
als kpn bv veel goedkoper is kun je die 35e er snel uithebben
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
dit geld dan voor de regio Zoetermeer.
wat je moet doen is gewoon vragen aan iemand bij je opschool hoe zijn bereik is dan weet je het
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Volgens mij heeft een telefoon ontvangst, een zendmast heeft een bereik.Bart-Willem schreef op 16 November 2002 @ 14:22:
[...]
Ging hoofdzakelijk om Motorola-toestellen, die bekend staan om hun uiterst goede bereik.
Verwijderd
Inprincipe is o2 dus 35 euro goedkoper, erg veel in verhouding.
Als het dus echt bagger is voor jouw dan kun je altijd dat ding unlocken en een losse kpn prepaykaart halen ben je nog steeds goedkoper uit!!
Lijkt me dus het proberen waard o2
Kijk ook even uit hoe duur opwaardeerkaarten zijn, als je niet veel belt kan dat ook veel schelen om 1 jaar bereikbaar te zijn...
Verwijderd
Dude, dat was eigenlijk mijn tekstjellywoods schreef op 16 november 2002 @ 15:47:
Ga studeren op de UTkrijg je abo voor €3 nog iets, met 3600 (!!) belminuten per maand naar O2 gebruikers. 1MB GPRS...:Y) Voor de rest piek en dal, maar zeker niet duur.
Nu moet ik wel zeggen dat het bereik van O2 nogal apart is, de ene keer niets en dan een minuut later volledig, maarja 't is bijna gratis dus ik zeur niet
ga zelf nog even de diensten en kosten vergelijken en dan zullen we wel eens zien.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
als ik wil bellen moet ik buiten gaan staan
* You-Suk neemt volgende keer een wat duurder KPN abbo
Verder heb ik destijds voor KPN gekozen vanwege de kwaliteit, maar ik moet zeggen dat ook KPN af en toe steekjes laat vallen (niet arriverende SMSjes en laatst een half uur helemaal geen SMS). Ook qua praktische dienstverlening (bijv. bellen in het Buitenland) vind ik het niveau van KPN niet zo hoog als dat van bijvoorbeeld Ben.
Ik heb echter totaal geen klachten over de signaal kwaliteit en de bereikbaarheid van zowel KPN als mijn R600. (Behalve dat ik vlak na de tunnel van Best, Eindhoven --> Den Bosch, even geen bereik heb en sommige mensen om mij heen dat wel hebben).
|_____vakje______|
nee idd, je kan met kpn prepay niet wappen en met O2 wel. en ook dat systeem van in het buitenland bellen is irritant bij KPN, bij O2 bel je gewoon hetzelfde als in nederland. bovendien zijn ook nog eens de belkosten lager bij O2 dus ik neem gewoon O2, stuk goedkoperCyberSnooP schreef op 16 november 2002 @ 22:48:
Bij KPN Prepaid zit bij mijn weten (iig bij mijn kaart) geen recht op dataverbindingen. Dit heeft tot gevolg dat je niet kunt wappen met je R600, ook niet via bijv. Tutch (tenzij iemand heeft uitgevonden hoe dat stiekem toch kan).
Verder heb ik destijds voor KPN gekozen vanwege de kwaliteit, maar ik moet zeggen dat ook KPN af en toe steekjes laat vallen (niet arriverende SMSjes en laatst een half uur helemaal geen SMS). Ook qua praktische dienstverlening (bijv. bellen in het Buitenland) vind ik het niveau van KPN niet zo hoog als dat van bijvoorbeeld Ben.
Ik heb echter totaal geen klachten over de signaal kwaliteit en de bereikbaarheid van zowel KPN als mijn R600. (Behalve dat ik vlak na de tunnel van Best, Eindhoven --> Den Bosch, even geen bereik heb en sommige mensen om mij heen dat wel hebben).
Maar om even ontopic te blijven, ik heb O2 en bevalt me prima, heb wel eens dat ik in de middle of nowhere sta en geen ontvangst heb maar zal met andere aanbieders ook wel zijn. Met abbo scheelt het gewoon veel geld, met prepay maakt het volgens mij niet zoveel uit.
Alleen jammer dat niemand O2 heeft en je dus geen ene reet hebt aan die 3600 Belminuten! Alsof er mensen zijn die überhaupt zoveel bellen....jellywoods schreef op 16 November 2002 @ 15:47:
Ga studeren op de UTkrijg je abo voor €3 nog iets, met 3600 (!!) belminuten per maand naar O2 gebruikers. 1MB GPRS...:Y) Voor de rest piek en dal, maar zeker niet duur.
Verder vind ik het bereik van O2 erg slecht, dus kun je wederom niet bellen.
Ik heb nu zelf BEN, maar bij mijn volgende abo ga ik toch echt over op Vodafone of KPN. Veel beter bereik, en veel constanter bereik.
Verwijderd
jaja, hebben ze ineens masten met de grond gelijk gemaakt omdat er het telfort logo opstond ofzoBart-Willem schreef op 16 november 2002 @ 13:53:
Overigens schijnt sinds de overgang van Telfort naar o2 het bereik achteruit te zijn gegaan.
ik ben trouwens wel met je eens dat o2 een belabberd bereik heeft hoor.
ik zou altijd voor kpn gaan. als je pre-paid hebt gaat het toch om het bereikbaar zijn en dat ben je nou net niet als je geen ontvangst hebt
Ik vind het bereik van o2 eigenlijk wel goed...nergens nog last gehad van wegvallend bereik (afgezien van tunnels of grote natuurgebieden uiteraard)tijsco schreef op 15 January 2003 @ 09:31:
ik ben trouwens wel met je eens dat o2 een belabberd bereik heeft hoor.
Dit topic is gesloten.
![]()