[W98] Hoe muisdectectie uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 22:49

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Ik ben een Compaq Ipaq desktop legacy free aan het installeren, maar heb de originele driver cd niet. Dus heb ik het geprobeerd met de driver cd's van een Compaq Deskpro P3-733, die ook voor het oudere Ipaqje werken. Op deze dus niet.

Nu heb ik de harddisk in die P3 gehangen en daar de driver cd van die Deskpro op laten installeren. Dan weer in de Ipaq gehangen, waar hij natuurlijk allerlei nieuwe hardware ziet en gaat installeren. Maar op gegeven moment, tijdens opstart windows gaat het verkeerd, want hij herkent geen PS/2 muis. Dat kan ook niet want er zit helemaal geen PS/2 aansluiting of seriele poort op. Bijna alles is met USB. Hoe kan ik die muiserror nu omzeilen? Ik kan dan nl. niet verder!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Die error kun je toch gewoon met je toetsenbord weg 'klikken' en er verder gewoon een USB muis in prikken?

• MacLinux
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024
Gewoon laten detecteren als onbekend apparaat en daarna in apparatenbeheer uitschakelen.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
pjlgt schreef op 16 november 2002 @ 11:18:
Die error kun je toch gewoon met je toetsenbord weg 'klikken' en er verder gewoon een USB muis in prikken?
Nee helaas, dat lukte niet.

Ik weet dat nog voor Windows werkelijk gestart wordt, hij een keyboard check doet, maar volgens mij doet ie die muis chack pas later. Ik hoef W98 maar 1 keer voor de gek te houden, want ik kan aanklikken dat ie dat scherm volgende keer niet meer laat zien.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Als ik 'm nu laat opstarten in die P3 en in cofiguratie>systeem nu die PS/2 muis eens weghaal? Daarna HDD weer aan de Ipaq hangen?

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
neanderthaler schreef op 16 november 2002 @ 11:29:
Als ik 'm nu laat opstarten in die P3 en in cofiguratie>systeem nu die PS/2 muis eens weghaal? Daarna HDD weer aan de Ipaq hangen?
Heeft niks opgeleverd; zelfde euvel :(

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
OK, ik heb nu ge-upgrade naar XP en in die andere PC opnieuw hardware laten installeren.

Stop ik die harddisk in de Ipaq krijg ik een vastloper tijdens het laden van de drivers. GRRRRR!
Pagina: 1