DPC geschiedenis by Femme!

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hier zie je Femme's DPC history shit. Hij heeft t ooit op (ik dacht mijn :)) verzoek gemaakt, toen de DPC iets van 200 leden hadden. Wel leuk om te zien, en we kunnen misschien kijken wanneer we serieus voor de #1 daily positie kunnen gaan. Femme, als je dit leest, misschien kun je de php bron effe aan iemand oaasen zodat we hier iets leuks mee kunnen doen, misschien iets in Marc's stats ofzow. Verwachte datum dat we de eerste plek in handen hebben...zou leuk zijn :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik reageer effe omdat ik vind dat dit nostalgie is :) en we mensen, die zeggen dat we Anandtech nooit inhalen, misschien op andere gedachtes brengt

er is een formule bedacht voor berekening van het voortschrijdend gemiddelde en die zegt dat we over een maand of 5 meer flushen als /. en meer leden hebben ook :+

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Misschien is het wel een leuk idee ja, om zoiets eens in elkaar te zetten, of om een klein beetje over de historie te schrijven van de DPC. Zo zullen bv veel mensen niet weten dat we eerst voor een week met het Team van TU Delft meegeflusht hebben omdat Reinder daar bijzat en het allemaal in de aandacht bracht. En dat iemand waarvan ik nu de naam kwijt ben tegelijkertijd met mij op het idee kwam dat het wel tof was om een eigen team te hebben ook al zou dan dan veel kleiner zijn dan dat van de TU (is nu al lang achterhaalt dus).

Zo kan ik nog wel even doorgaan over de groei in het begin, het blije gebeuren van de 100e member en de problemen die Femme had (en nog steeds heeft?) met de koeien bij hem op school etc.

Ah, doet me toch weer goed om daar ff aan terug te denken :)

• php
  • Niet online

php

Ah, Gregoor, was jij dat. We kwamen inderdaad praktisch tegelijk op hetzelfde idee. Wellicht kan iemand met een GoT - BC1 CD die thread nog even terughalen.

• Gregoor
Hmm, zou wel cool zijn ja, als iemand die thread nog heeft. heb hem zelf ook wel thuis liggen, maar helaas zit ik nu in de states, dus zal toch iemand anders te hulp moeten schieten.

En ik moet eerlijk zeggen dat jij het idee naar buiten had gebracht en niet ik, maar het was zo dat net de dag voordat jij dat voorstelde ik er ook over zat na te denken dat het een goed idee was alleen ik had het toen nog niet naar buiten gebracht.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

ja zoiets voreg ik vorige week al om :)
mooie history dit.
leuk vooral die keyrate staafjes bij de laatste megaflussen, moet je LANG naar rechts scrollen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

gaat dit eik ook dagelijks geupdated worden?
enne waaom zijn de smileys mooie rode kruisjes?

Stichting eth0

• redwing
  • Laatst online: 07:42
Volgens mij wordt dit overzicht al automatisch gemaakt als ik het me goed kan herinneren. Bij mij zie ik trouwens helemaal geen kruisjes/smilies. Maar dit scriptje is ook alweer ff oud, dus misschien dat die smilies al niet meer bestaan op de goede plek ?

[removed]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
tjee, ik had gedacht dat ik met mijn 19 inch gebeiteld zat met de meeste internetpagina`s, maar dit slaat alles! :) Vooral die MF`s.

euhmm, bestaan er ook muisjes die naar links en rechts scrollen?? ;)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

op het scrollwieltje slaan dan krijg je zo een mooi kruisje in beeld en kan je scrollen door je muis ff te bewegen :)

Stichting eth0

• RemCOW
  • Laatst online: 07:13
hehe the good (?) ol' days :D

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
«/end flahback»

Heeft iemand nog een nieuwere versie van dit overzicht?
Wellicht kan iemand met een GoT - BC1 CD die thread nog even terughalen.
En?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Gregoor
Ik zal als ik morgen weer thuis ben weer eens die Got BC1 cd onder het stof vandaan halen.
Pagina: 1