Toon posts:

[Hosting] Dutchwebhosting ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb uiterst slechte ervaring met de behandeling van nieuwe middelgrote klanten. Hier mijn email die ik vanochtend aan de heer van der Lingen heb gestuurd met de omschrijving waar mijn frustraties liggen.
Geachte heer van der Lingen,

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij er voor hebben gekozen niet met Dutchwebhosting in zee te gaan.

Dit heeft een aantal redenen die ik u graag wil laten weten zodat u daar in de toekomst wellicht wat aan heeft.

Allereerst heb ik u moeten bellen omdat er niet zoals beloofd door Mathijs niet op mijn email werd gereageerd. Ik kreeg u toen aan de telefoon en hebben we gepraat over Dedicated Servers en de service die Dutchwebhosting ons kan bieden. Ik heb toen aangegeven dat ik oorspronkelijk geintereseerd was in de RAQ4r maar omdat deze niet maar leverbaar was ik voor het alternatieve RAQ4 kon gaan. Echter zou deze server met de nodige extra opties om hem te laten volstaan aan de RAQ4r in kosten
per maand hoger uitkomen dan de meer geavanceerde RAQ4r. U heeft toen tegen mij gezegt dat de instap prijs lager zal komen te liggen dan de server met de opties bij elkaar opgeteld en u zou mij deze offerte naar mij toe emailen.
Ik heb ruim één week moeten wachten en ik had tot mijn grote verbazing nog geen
emailtje of telefoontje van Dutchwebhosting ontvangen. Ik heb toen voor het tweede maal maar weer zelf de telefoon in handen genomen om u te gaan bellen, echter lag de hele dag de telefoon van de haak en kon ik de volgende dag pas iemand te pakken krijgen. Ik kreeg u aan de telefoon en het bleek al verstuurd te zijn, maar u zou het nogmaals versturen. Ik vroeg u toen of dit binnen een uur binnen zou kunnen zijn, en u gaf daar op uw ja woord. Na 45minuten had ik nog niets binnen en ben ik u gaan bellen. Ik vindt dat ik door u toen niet netjes te woord ben gestaan en meer werd afgesnoet. U heeft tegen mij gezegt dat ik 45minuten geleden heb gebeld en dat dat nog binnen het uur was dus dat ik gewoon geduldig moet blijven. Ik heb u toen uitgelegd dat het een hoog prioriteit heeft voor ons.
U heeft toen tegen mij gezegt dat uw email in batches verstuurd wordt om het uur. Ik kreeg echter uw email nog eens 45minuten later dus in totaal heb ik 1,5 uur moeten wachten wat niet beloofd was. Ik heb uw offerte binnengekregen en wat blijkt de prijs is nog steeds hetzelfde als het was ruim één week geleden. U heeft tegen mij gezegt dat de instap prijs lager zou kunnen komen te liggen ipv. het optel sommetje server + opties. Kennelijk heb ik ruim één week helemaal voor niets zitten wachten want dit sommetje had ik toen al met u aan de telefoon. U kunt mijn frustratie vast wel begrijpen. Daarbij komt ook nog dat ik eens ben gaan zoeken op Tweakers.net en tot mijn grote verbazing zag ik door soort gelijken frustraties over uw bedrijf Dutchwebhosting. Wat mij ook verwonderde was het feit dat u welles nietes ging spelen op dit forum. Niet echt professioneel en zeker niet een extra vertrouwen in uw bedrijf.
Ik ben nog wat verder gaan kijken bij Webhosters.nl en zag daar hetzelfde resultaat; niet tevreden klanten. Ook is mij dit onder ogen gekomen toen ik via Google eens ging zoeken op uw bedrijfsnaam:

[Google-Result]
Als iemand ooit door de lage prijzen in de verleiding wordt gebracht
om bij een van de tientallen bedrijfjes die John van der Lingen runt
(start-up, dutchwebhosting, internet-services (humph!) "und viele,
viele andere") te hosten heb ik nog wel een paar horrorverhalen voor je.
Ik werdt net door hem afgebekt omdat de wijziging die ik thuis al
werkend heb getest niet kon volgens zijn expert met 25 jaar Linux
ervaring. Jawel. Dat is knap. Dat natuurlijk nadat ze me 4 weken aan
het lijntje hebben gehouden over de wijziging ("(morgen klaar, over
morgen klaar)*5, gisteren gedaan, NOT!") omdat ze moeite hadden een RaQ
(of all things) te installeren.

[/Google-Result]

Erg veel belovend klinkt dit allemaal niet en door het vallen van verbazing in verbazing hebben wij besloten dat u niet de partij wordt waar wij onze Dedicated Servers willen gaan hosten.

Ik hoop dat u uw slechte naam kunt zuiveren en u hiermee voldoende te hebben
geinformeerd.
Cheers,
Erwin

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

Predator

Suffers from split brain

Je dat is natuurlijk niet leuk en ik begrijp dat je de frustratie van je af wilt schrijven.

Maar PNS is niet voor hosting problemen en ook niet om een hoster af te kraken (zelfs al is dat 100% terecht).

Zet het in je sig ;)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.