[Win98] SP PCI64 MIDI-foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb gisteren bij een kennis z'n computer helemaal opnieuw geïnstalleerd: de C-schijf leeg gegooid en Windows 98 geïnstalleerd. Drivers voor videokaart, netwerkkaart etc geïnstalleerd.

Nu zit de SB PCI64 dwars te liggen bij het opstarten: er verschijnt een foutmelding dat de MIDI-set niet kon worden geladen en dat MIDI-playback uitgeschakeld is.

Dat is op zich niet eens erg, want mijn kennis gebruikt toch nooit MIDI. Maar hoe kan ik in godsnaam van die irritante foutmelding afkomen? Ik heb de drivers al eens helemaal overnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

de midi mapper (dus niet de hele geluidskaart) uitschakelen in het hardware profiel (bij configscherm en hardware/apparaten)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 12:15:
de midi mapper (dus niet de hele geluidskaart) uitschakelen in het hardware profiel (bij configscherm en hardware/apparaten)
Dat dacht ik ook, maar dat truucje werkt dus niet... :(

Verwijderd

Al gekeken of er geen conflict is met een ander apparaat? Misschien zijn er nieuwere drivers downloaden?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 17:19:
Al gekeken of er geen conflict is met een ander apparaat? Misschien zijn er nieuwere drivers downloaden?
Geen conflicten en het zijn de nieuwste drivers...