Toon posts:

Data base

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

De bedoeling is om op een web page een artiekel bestand te maken van goederen met prijs en zo.
Welk programa kan ik hier het beste voor gebruiken???
Ben al in bezit filemaker pro,maar makelijk is dat echter niet.

})

Verwijderd

access al geprobeerd?

Verwijderd

Ja, dit zou ik ook wel eens willen weten. Kan je met Access een export doen naar iets van HTML met zoekopdrachten in een DBF of zo??

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb access al eens geproobeerd net als paradox kreeg ik het probleem met het goed bekijkbaar maken in explorer als ik het eenmaal op de site had staan maakte hij der kolomen van en dat is niet de bedoeling,
Het moeten om het maar simpel te zeggen Tab bladen worden op onderwerp,dus met foto enzo.

Verwijderd

Je kan met asp in je access-db zoeken.

Verwijderd

MySQL?

Verwijderd

Topicstarter
Oke kan ik inderdaat probeeren maar dan zit ik een beetje met het probleem dat het op een eigen server moet draaien,en het geheel is ongeveer 1 gig groot en moet bij mijn hosting provider draaien,

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Iets van 1 GB groot krijg je niet zosnel bij je hostingprovider :)

Kijk eens wat je hostingprovider draait voor server.. Is het Windows dan zul je met zon groot bestand naar MSSQL moeten kijken. Is het Linux/Unix dan zullen ze waarschijnlijk MySQL geinstalleerd hebben.

Databases spreek je over het algemeen aan via SQL.. dus als je wat met databases wilt, zoek dan eens wat SQL tutorials.

Verder had je zelf ook wel kunnen begrijpen dat databases niet in Webdesign&Graphics horen toch :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.