Ik heb een heel vreemd probleem en ik zou eerlijk gezegd niet weten waar het door komt en hoe ik het kan oplossen.
Eerst even de specs van mijn pc :
MSI KT3 Ultra II Raid
Athlon XP 2000+ (idle : 45c, stressed : 54c)
Spire Wishperrock II
512 MB Samsung DDR-333 PC2700 CL2.5
40 GB Maxtor D740x ATA133
10 GB WD ATA100
Hercules 3D Prophet Geforce 2 MX-400 64MB
Het probleem is het volgende:
Als ik mijn pc opstart dan krijg ik uiteraard eerst mijn bios van mijn Videokaart te zien. Hier zie je netjes Hercules....etc. staan en dat er 64 MB geheugen op zit.
Als ik nu een tijdje gewerkt hebt en ik start mijn systeem opnieuw op, dan zie ik weer mijn bios van mijn videokaart, maar nu staat er dat er 32 MB geheugen op zit, terwijl er toch echt 64MB op zit. Als ik nu weer een tijdje gewerkt hebt en ik start weer opnieuw op, dan staat er nog maar 16 MB op het scherm. Pas als ik dan reset, dan ziet ie er weer 64. Wie weet waar dit probleem aan ligt ???
Eerst even de specs van mijn pc :
MSI KT3 Ultra II Raid
Athlon XP 2000+ (idle : 45c, stressed : 54c)
Spire Wishperrock II
512 MB Samsung DDR-333 PC2700 CL2.5
40 GB Maxtor D740x ATA133
10 GB WD ATA100
Hercules 3D Prophet Geforce 2 MX-400 64MB
Het probleem is het volgende:
Als ik mijn pc opstart dan krijg ik uiteraard eerst mijn bios van mijn Videokaart te zien. Hier zie je netjes Hercules....etc. staan en dat er 64 MB geheugen op zit.
Als ik nu een tijdje gewerkt hebt en ik start mijn systeem opnieuw op, dan zie ik weer mijn bios van mijn videokaart, maar nu staat er dat er 32 MB geheugen op zit, terwijl er toch echt 64MB op zit. Als ik nu weer een tijdje gewerkt hebt en ik start weer opnieuw op, dan staat er nog maar 16 MB op het scherm. Pas als ik dan reset, dan ziet ie er weer 64. Wie weet waar dit probleem aan ligt ???
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext